Pjevačica Céline Dion nada se kako će pokretanjem linije rodno neutralne dječje odjeće potaknuti dijalog o jednakosti i mogućnostima
Neobičnom reklamom u James Bond stilu, pjevačica i dobitnica pet nagrada Grammy Céline Dion najavila je svoju novu kolekciju rodno neutralne odjeće za djece pod imenom CELINUNUNU.
"Nama nedostaje prošlost. Oni sanjaju o budućnosti. Možemo ih gurati naprijed prema budućnosti, ali put kojim idu izabiru sami", govori pjevačica u reklami.
Njezina kolekcija sadrži više od 70 rodno neutralnih odjevnih kombinacija za djecu do 14 godina, a zajedno s dječjim brendom NUNUNU kreirala je uniseks odjeću.
U intervjuu povodom predstavljanja kolekcije, objasnila je da ju izlet s njezinim osmogodišnjim blizancima u Disney World inspirirao na pokretanje nove linije odjeće. "Mislila sam kako će odmah htjeti otići so superheroja, ali oni su gledali princeze i obojica htjeli biti Minnie Mouse. Tada sam si rekla kako je to sasvim u redu jer se oni još uvijek pronalaze", rekla je pjevačica i dodala kako je važno da roditelji dopuste djeci da im govore što osjećaju.