Trudnoća Trudnica 25. lipnja 2017.

15 savjeta za potpuno uživanje u trudnoći

Foto: Thinkstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Tijekom čarobnih devet mjeseci treba biti što opušteniji, no mnoge žene se brinu i kada za to nema razloga. Pročitajte savjete zbog kojih ćete u potpunosti uživati u trudnoći

1. Napunite se energijom

Ako ste zaposleni, primijetit ćete da se sada brže umarate. Za to su krivi hormoni preko kojih vas priroda pokušava "natjerati" da usporite ritam, i zbog vas i zbog vaše nerođene bebe. Često jedite male međuobroke koji će vam povratiti energiju i stabilizirati cirkulaciju: bananu, jabuku, svježi sir s voćem ili slično.

2. Ne slušajte priče o teškim porođajima

Držite se podalje od žena koje prepričavaju horor priče o teškim porođajima i stravičnim bolovima koje su pri tom morale pretrpjeti! Svaki je porođaj priča za sebe i zato se nemojte opterećivati ​​nepotrebnim strahovima.

Možda te zanima... 10 stvari koje babice žele da trudnice prestanu raditi Trudnoća

 

3. Jedite "šarene" namirnice

trudnoća trudnica prehrana hrana | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Zaboravite tablice i vagu jer postoji i mnogo jednostavniji način da se zdravo hranite i da se pri tom ne opterećujete. Dovoljno je da u svoju prehranu ubacite povrća, svježe salate i voća, pa da budete sigurni da uzimate dovoljno vitamina i minerala. Pokušajte kombinirati boje: svakog dana jedite što "šarenije" namirnice.

4. Organizirajte pomagače

Ako već imate djecu, onda vrlo dobro znate što vas čeka nakon poroda: potrebni ste djetetu 24 sata dnevno, sve ostalo pada u drugi plan. Nemojte čekati da padnete na nos, a u vašem domu zavlada potpuni kaos. Već sada se pobrinite za pomagače na koje ćete se moći osloniti u slučaju da vam je potrebna pomoć. Na taj način olakšati ćete i sebi i moći ćete uživati ​​u vremenu provedenom uz bebu.

5. Neka vam tijelo i duh plutaju

trudnica trudnoća plivanje bazen | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Kada vam tijelo postane teško, što je češće moguće, uživajte u vodi! Pustite da vas nosi voda, uživajte u plivanju. Ova aktivnost prija vašem organizmu, sprječava nastajanje edema, snižava krvni tlak. U vodi se trudnice osjećaju poput babuške u babuški - vaša beba je unutra okružena vodom, a sad i vi izvana osjetite njezin blagi dodir. To daje osjećaj blizine s djetetom.

Trudnica vježbanje plivanje trudnoća Možda te zanima... Plivanje je idealna aktivnost za trudnice Trudnoća

6. Pokažite svoju potrebu za ljubavlju

Trudnice često pate od osjećaja nesigurnosti, osobito kada je u pitanju odnos s partnerom. Nemojte se bojati pokazati potrebu za nježnošću, muškarci često čekaju da im date znak. Pustite ga da vam izmasira stopala, neka vam namaže trbuh hranjivom kremom ili uljem. A što se seksa tiče, više se vodite svojim potrebama, nego potrebama partnera.

7. Ojačajte leđa

Kako se povećava trbuh, mijenja se vaš držanje, pa se javlja bol u leđima. Kod žena koje po čitav dan sjede za radnim stolom, ovaj problem zna biti izraženiji. Trbuh je stisnut, leđa i ramena su spuštena, javljaju se bolovi. Brzu pomoć donosi lagana masaža leđa: sjedite na stolicu s čvrstim naslonom, između stolice i leđa stavite jednu ili dvije teniske loptice i sami se masirajte malim, kružnim pokretima.

Ana Kuhanec Možda te zanima... Jednostavne vježbice za opuštanje leđa Trudnoća

8. Pijte mnogo raznovrsne tekućine

Potaknite rad bubrega i ubrzajte metabolizam pijući mnogo tekućine. Domaći voćni sokovi i mlijeko su zdravi, ali nećete moći popiti dvije litre na dan. Najvažnije je kombinirati razne vrste tekućine. Malo mineralne vode, malo obične vode, šalicu-dvije biljnog čaja, čašu voćnog soka bez šećera, i na taj način osigurati ćete svom organizmu mnogo korisnih tvari.

9. Ljuljuškajte se sa svojom bebom

Uspostavite "vezu" sa svojom bebom što je moguće ranije. Nerođene bebe vole nježno ljuljuškanje - na ležaljki, ljuljački ili u naručju budućeg tate. Milujte svoj trbuh i govorite nježne riječi svojoj bebi - na taj način ćete steći samopouzdanje i mir, kako za sebe tako i za potrebe djeteta koje raste u vašem tijelu.

10. Zatvor? Jednostavno rješenje je disanje

Hormoni koji se pojačano luče tijekom trudnoće, nažalost, uljenjuju crijeva. Pored toga, preparati željeza i magnezija, koji se često propisuju budućim majkama, još više utječu na pojavu zatvora. Uz zobene pahuljice kao izvrstan izbor za početak dana, pomažu kretanje, šetnja, vježbanje i sportske aktivnosti bez pretjeranog naprezanja. Time se potiče disanje trbuha čime se i crijeva pokreću. I dok sjedite, možete učiniti nešto korisno za svoju probavu: što češće duboko udahnite, zadržite dah sekundu-dvije, a zatim polako izdahnite na usta. Ponovite vježbu nekoliko puta.

trudnica voda Možda te zanima... Provjereni trudnički 'lijek' za žgaravicu, zatvor i grčeve Trudnoća

11. Izborite se protiv žgaravice

Mnoge žene pred kraj trudnoće pate od jake žgaravice. Postoje lijekovi kojima se smanjuje količina kiseline u želucu i koji nisu štetni po organizam trudnice. Prirodni lijek protiv žgaravice: sameljite slatki badem, umiješajte ga u mlaku vodu ili mlijeko i pijte u malim gutljajima.

12. Neka vam noći budu što udobnije!

trudnica trudnoća spavanje | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Teško da ćete u posljednjim mjesecima trudnoće moći mirno prespavati cijelu noć. Ne možete se namjestite, morate u toalet, beba se probudila, pa se odlučila protegnuti...Ipak, pokušajte sebi olakšati spavanje tako što ćete se podbočiti nekim jastukom i pronaći što udobniji položaj. Na tržištu postoje jastuci u obliku polumjeseca koji su specijalno dizajnirani za trudnice i dojilje. Imat ćete bolji san ukoliko vam partner prije odlaska u krevet izmasira stopala lavandinim uljem.

Možda te zanima... Vodič za spavanje tijekom trudnoće: Izazovi i rješenja Trudnoća

13. Opustite se u mirišljavoj kupci

Što je bebi potrebno više prostora, to se više rasteže koža na vašem trbuhu. Zato je česta pojava svrbeža kože trbuha, a ponekad nanošenje kreme i svaki drugi dodir pojačavaju neugodan osjećaj. Opustite se u kupci u koju ste dodali šaku krupne morske soli, šalicu vrhnja ili bademovo ulje. Vodite računa o tome da temperatura vode ne bude previsoka i pazite da se ne okliznete pri izlasku iz kade!

14. Pobrinite se za svoja stopala

stopala, trudnica | Author: Thinkstock Foto: Thinkstock

Stopala u trudnoći postaju nešto veća budući da moraju nositi veću težinu. Opterećeni su i listovi u kojima se sakuplja krv. Kako ne bi došlo do proširenih vena, nogama je potrebno rasterećenje i kretanje. Pored šetnji i boravka na svježem zraku, pomaže i jednostavna vježba: lezite na leđa, noge povucite prema tijelu, naizmjenično jednu ispruženu nogu položite na koljeno druge noge, a zatim kružite stopalima da biste potaknuli cirkulaciju.

15. Uživajte u smišljanju imena svojoj bebi

Ako vam na ultrazvuku liječnik nije priopćio spol djeteta, ili ga vi jednostavno niste željeli saznati, svejedno razmislite o imenu djeteta prije nego što se ono rodi. Opustite se u naručju partnera, svatko od vas neka uzme list papira i neka zapiše prijedloge za imena djevojčica i dječaka. Zatim razmijenite popise, eliminirajte imena koja vam se ne sviđaju, a zatim od preostalih, zajedno odaberite po jedno.

bebe Možda te zanima... Značenja najpopularnijih dječjih imena u Hrvatskoj Trudnoća

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.