Moćna kampanja o spontanom pobačaju koja se provodi u Velikoj Britaniji govori o tome što smijemo, a što ne smijemo reći osobama koje su pretrpjele spontani pobačaj
Organizacija The Miscarriage Association, koja omogućuje podršku ljudima koji su proživjeli gubitak trudnoće, provela je kampanju s hashtagom #SimplySay, u kojoj su pitali sudionike da podijele fotografiju sebe na kojoj drže znakove s rečenicama koje ljudi smiju i ne smiju reći onima koji su prošli kroz bol i patnju pobačaja.
Simply SayWe know that it’s not always easy to talk about pregnancy loss. Our service users tell us that people may avoid talking to someone who has had a miscarriage because they don’t know what to say, or that, even with the best intentions, people might make comments that can add to the distress. That’s why today we’re launching our Simply Say campaign to help people find the right words. Sometimes it’s best to simply say ‘I’m sorry’ or ‘I’m sorry you lost your baby’ or ‘this must be really hard for you’. Of course, the conversation doesn’t have to end there and over the next week and beyond we’ll be sharing stories, photos, and other resources to help start conversations about pregnancy loss. This animation has been created for us by Ravensbourne College students, Anthony and Nawaraj, and captures some of the distressing comments that our members and supporters have heard after a miscarriage or ectopic or molar pregnancy. Please share it if you can and help us reach as many people as possible with our #SimplySay message. #SimplySay #talkingaboutmiscarriage https://www.miscarriageassociation.org.uk/2017/08/simply-say-new-campaign/
Posted by The Miscarriage Association on 31. srpnja 2017
Kako bi naznačili rečenice koje su od pomoći i one koje nisu, sudionici su pokraj njih pisali #Say (u prijevodu: Recite) i #DontSay (u prijevodu: Nemojte reći).
#DontSay
Posted by The Miscarriage Association on 2. kolovoza 2017
"Dugo radimo na tome da ohrabrimo ljude da budu što otvoreniji oko razgovora o pobačaju, ali s vremenom smo shvatili da je najčešći razlog zbog kojeg ljudi ne žele govoriti o svom tragičnom iskustvu upravo zbog odgovora koje su dobivali od drugih ljudi", rekla je direktorica organizacije, Ruth Bender Atik.
#Say / #DontSay
Posted by The Miscarriage Association on 2. kolovoza 2017
"To nas je potaknulo da istražimo ponašanje i percepciju ljudi kad je u pitanju spontani pobačaj, a rezultati su zaista bili značajni - iako mnogo ljudi suosjeća i želi pomoći, ima i mnogo onih koji su suzdržani zbog straha od toga da ne kažu krivu stvar, i zaista jako puno ljudi kaže krivu stvar iako imaju najbolje namjere", dodala je Ruth i objasnila kako su pokrenuli kampanju kako bi pomogli ljudima da razmisle o tome što reći, a što ne.
#DontSay
Posted by The Miscarriage Association on 2. kolovoza 2017
Kampanja u čijoj se galeriji nalazi čak 208 fotografija i video, nedavno se proširila društvenim mrežama, a iz organizacije kažu kako su već dobili upit iz Urugvaja mogu li prevesti infografiku na španjolski jezik. Odjek i brzina kojom se kampanja proširila društvenim mrežama posebno je uzbudljiva za organizaciju The Miscarriage Association jer se radi o relativno novoj i malenoj dobrotvornoj udruzi koja zasad ima samo šest članova.
#Say / #DontSay
Posted by The Miscarriage Association on 17. kolovoza 2017
#Say
Posted by The Miscarriage Association on 2. kolovoza 2017
"Oni koji su sudjelovali, žene, ali i muškarci, rekli su nam da su zahvalni za priliku da izraze svoje (često nerečene) osjećaje o ovoj temi. Svi žele priliku reći 'Ovo je ono što trebam, što mi zaista pomaže', kao i 'Ovo zaista boli, molim te, nemoj to govoriti'".
#Say / #DontSay
Posted by The Miscarriage Association on 21. kolovoza 2017
#DontSay
Posted by The Miscarriage Association on 2. kolovoza 2017