Konferencija 'Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska' suočit će najvažnije stručnjake koji su sudjelovali u izradi kurikularnih programa i ne slažu se s provedbom reforme, nastavnike koji te programe provode, ali i roditelje koji žele da se hrvatsko školstvo napokon makne iz prošlog stoljeća
Obrazovanje je posljednjih godina postala vruća tema i takva treba i ostati, jer samo vrhunsko obrazovanje i stalni napredak mogu osigurati napredak cijelog društva. Upravo o tome razgovarat ćemo i na četvrtoj konferenciji "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska".
Broj mjesta na konferenciji je ograničen. Prijavi svoj dolazak već danas!
U hrvatske škole ove je jeseni počela ulaziti i prva konkretna reforma unatrag deset godina, no jesu li promjene koje se uvode “Školom za život” dovoljne, je li Ministarstvo znanosti i obrazovanja osiguralo potrebne pretpostavke za provođenje tako opsežnih promjena i je li uopće ta reforma na pravom tragu?
24sata već gotovo četiri godine svakodnevno i sustavno prati prilike u obrazovnom sustavu, ali i daje glas svima - od učenika, do nastavnika, stručnjaka i roditelja - da iskažu svoja mišljenja o ovoj temi. I upravo njihova razmišljanja pokazuju duboku podijeljenost, ali i niz dugogodišnjih problema na koje reforma u ovom obliku, kako nam kažu, ne odgovara.
"Poštovani, kako mislite postići da se provode kurikularne sastavnice kad nastavnici na dnevnoj bazi doživljavaju degradacije ako se te ideje provode? I upravo zato što ih provode doživljavaju osude okoline u kojoj rade, da ne govorim kako popratne službe koje bi trebale biti servis rade na urušavanju stečenih pozicija (masovno se oduzimaju mentorstva) i prava" , jedna je od reakcija našoj redakciji na pitanje je li ova eksperimentalna reforma ono što našoj djeci treba.
"Reforma kurikuluma i šira reforma svih stupnjeva obrazovanja su nužno potrebni. Pri uvođenju novosti u bilo koji sustav eksperimentiranje je neophodno. Pri tome se nikome neće nanijeti šteta", ističe drugi naš čitatelj.
Suočavanje stručnjaka, nastavnika koji provode reforme te roditelja
I stoga ćemo suočiti najvažnije stručnjake iz Ministarstva obrazovanja i one koji su sudjelovali u izradi kurikularnih programa i ne slažu se s provedbom reforme, nastavnike koji te programe provode, kao i stručnjake specijalizirane za pedagogiju, logopediju i dječju psihologiju, ali i roditelje koji žele da se hrvatsko školstvo napokon makne iz prošlog stoljeća.
Tri predavanja, tri panela, predstavljanje inovativnih inicijativa, otkrivanje najnovijih rezultata velikog istraživanja Instituta za društvena istraživanja - sve vas to čeka na najvećoj konferenciji o obrazovanju. Svoje ideje i nove projekte predstavit će Ranko Rajović, autor NTC sustava učenja, član Mense i Vijeća za darovitu djecu, Boris Jokić, bivši voditelj kurikularne reforme i voditelj Instituta za društvena istraživanja, Sanja Šprem, predsjednica Sindikata hrvatskih učitelja, Nenad Bakić, jedan od osnivača inicijative Croatian Makers i mnogi drugi.
Istaknimo da će u suradnji s Institutom za društvena istraživanja na konferenciji po prvi put biti predstavljeni cjeloviti rezultati istraživanja "Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene (COBRAS)" rađenog kroz tri godine s učenicima 28 hrvatskih osnovnih škola, koje će predstaviti voditelj istraživanja Boris Jokić.
Stoga nam se pridružite na konferenciji "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" u organizaciji 24sata i partnera, 12. studenog, u Obrtničkoj komori Zagreb, Ilica 49 te na vrijeme rezervirajte svoje mjesto u dvorani.
Sve novitete, detalje programa i izjave govornika pogledajte na Facebook stranici.