"Ako želimo pozitivne promjene u društvu, prvo što trebamo su motivirani učitelji i nastavnici, a ne suvremeno opremljene učionice", poručila je britanska neurologinja barunica Susan Greenfeld na konferenciji 'Škola za sutra - od mozga do uma'
Na konferenciji 'Škola za sutra - od mozga do uma' održanoj od 20. do 21. rujna u Zagrebu u organizaciji Instituta za waldorfsku pedagogiju, glavna predavačica bila je slavna britanska neurologinja barunica Susan Greenfield, autorica popularnih emisija na BBC-u o znanosti.
Osvrnula se na obrazovni sustav koji se trenutno temelji na velikom broju činjenica, što za funkcioniranje u suvremenom svijetu više nije dovoljno, te poručila da bi se u škole budućnosti trebalo uvesti neuroznanstveni pristup, više igre i umjetnosti, a manje kompjuterizacije, piše portal Zdrava Krava.
"Ako želimo pozitivne promjene u društvu, prvo što trebamo su motivirani učitelji i nastavnici, a ne suvremeno opremljene učionice. Tehnologija se u nastavi treba koristiti kao pomoćno sredstvo, a ne kao svrha učenja. Učitelji trebaju pomagati djeci da razumiju stvari, da im pobuđuju maštu jer se tako mozak razvija, uče se povezivati pojave. Većina ljudi se iz svog školovanja sjeća bar jednog nadahnutog nastavnika koji je u njima pobudio volju za učenjem određenog predmeta,a iPAD to nije u stanju učiniti.
Čitanje priča djeci je sjajna stvar jer potiče maštu dijeteta, a kad ono igra igricu na računalu gleda slike iz mašte koje je stvorio dizajner te računalne igre. Škola budućnosti treba biti škola koja se odvija licem u lice, taj kontakt treba biti što češći. Dijete tako gradi snažan osjećaj identiteta, razvija osjećaj za društvo. Ne treba zaboraviti da u kontaktu s drugima riječi predstavljaju deset posto od ukupnog doživljaja te druge osobe, ostalo je govor tijela, energija koju emanira. A na Facebooku se ništa od toga ne može vidjeti", objasnila je Susan Greenfield.
Više o utjecaju moderne tehnologije na dječji razvoj pročitajte na Zdravoj Kravi!