Neki dan jedan mi je roditelj rekao da bi se i on na poslu igrao. Dragi roditelju, pozivam te da jedan dan dođeš odraditi umjesto mene. Vjerujem da ćeš nakon pola smjene odustati
Ja sam odgajatelj. Ujutro kada obučem svoju kutu i klompe pretvaram se u super junaka spremna na sve izazove tog dana. Da biste bili odgajatelj morate imati neke posebne moći, a to je uskakanje i iskakanje iz jedne uloge u drugu kada god je to potrebno, a često istovremeno treba biti u više uloga. U isto vrijeme mogu biti suigrač i promatrač, vođa i učitelj, medicinska sestra i sudac.
Biramo najbolju ekipu iz vrtića! Prijavite naj odgojitelje i pokažite nam zašto su najbolji!
Svakodnevno dizajniram igračke, a onda ih pomoću otpada i čarobnog vrućeg pištolja pretvaram u prave igračke baš poput Gepetta. Iako nemam diplomu za to često sam psiholog, logoped, rehabilitator pa i savjetnik roditeljstva. Svaki dan učim, čitam, pišem i istražujem.
Neki dan jedan mi je roditelj rekao da bi se i on na poslu igrao. Dragi roditelju, pozivam te da jedan dan dođeš odraditi umjesto mene. Vjerujem da ćeš nakon pola smjene odustati. Moja skupina trenutačno ima 24 djece u dobi od 3 do 4 godine. Mnoge moje kolegice rade i s 30 djece u skupini, a sve češće u svakoj skupini ima barem jedno dijete s posebnim potrebama. U posebne potrebe ubrajaju se djeca s poremećajima autizma, djeca u kolicima, gluhonijema djeca, djeca s problemima u socijalizaciji i govoru, alergičari, hiperaktivci, daroviti...
Nama se nikada ne događa da na poslu nemamo posla
Naš radni dan nikad nije isti, mi nemamo ispisanu rutu koju moramo odraditi, naši planovi često se ne ostvare jer su nas djeca odvela u drugom smjeru. Nama se nikada ne događa da na poslu nemamo posla. Uvijek treba nekome pelenu presvući, nekoga obući, nosić obrisati, izmjeriti temperaturu, riješiti sukob, utješiti, slikati , crtati, bojati, motivirati i poticati. Djeci treba servirati nekoliko obroka na dan, pri tome ih motivirati i nahraniti, naučiti ih što je žlica, a što vilica. Nekad je posve očito da se pojedine četverogodišnjake još uvijek roditelji hrane.
Da te sad vidim, roditelju koji bi se igrao. Zanima me kako bi se snašao u ovoj situaciji. Tu mi bacaš neke fore na vratima koje su samo tebi smiješne, a do jučer si svome trogodišnjaku kupovao Hippove kašice i toliko si sposoban da ga nisi naučio ni žvakati. Svaka ti čast.
Roditelji, to su prije svega vaša djeca, ogledalo vas
Često čujem roditelje koje se žale da djeca nisu naučila pjevati, plesati, crtati, pisati, čitati, a najdraže su mi izjave kao „ma tuče se zato jer je teta stalno na bolovanju“. Kao prvo, nisu sva djeca za pjesmu i ples, nisu svi za knjigu i slova, neku djecu potrebno je više poticati i gurati. A ponekad bi se i vi dragi roditelji trebali uključiti, to su prije svega vaša djeca, ogledalo vas. Mi odgajatelji uvijek smo spremni pomoći vam doći do najboljeg mogućeg rješenja, na koncu i do uspjeha. A kao drugo odgajatelji nisu roboti, oni su ljudi od krvi i mesa, sa svojim potrebama i pravima.
Ja sam odgajatelj. Moje srca veliko je kao kuća. U moj zagrljaj stane tisuću malih duša. Moja djeca moji su prijatelji, svaki njihov uspjeh i moj je. Svaki put kad se dignu nakon pada znam da sam uspjela. Svako šaranje za mene je umjetničko djelo, a svaki zalogaj veliki korak naprijed.
Drage moje kolegice i kolege odgajatelji, hvala vam što svakodnevno dijelite ljubav svakom djetetu bez predrasuda, što od ničega napravite sve, što se smijete i plešete i kad niste sretne. Hvala vam za ljubav i sreću koju dijelite.
Ja sam odgajatelj, čarobnjak, superjunak, prijatelj, sudac, promatrač, doktor, psiholog, logoped, rehabilitator, dizajner, tvorac, dirigent. To sam sve ja.
Lidlova robna marka Lupilu nudi bogat i kvalitetan asortiman za mališane: hranu, pelene, kozmetiku, odjeću, omekšivače i deterdžente. Na Lidlovoj web stranici lupilu.hr, namijenjenoj prvenstveno mladim obiteljima, možete pronaći mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Lidl Hrvatska nedavno je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Kroz 12 epizoda serijala na Lidlovu Youtube kanalu, obrađuju se edukativne teme vezane uz majčinstvo – od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7Mama dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7Mama te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.