Vrtić Igre za djecu 1339 prikaza 30. listopada 2018.

Prvi u Hrvatskoj: Laura i Kristijan imaju sindrom Down i zaštitna su lica modne kampanje

1/4
Foto: Danijela Bokulić
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Laura i Kristijan prva su djeca sa sindromom Down koja su sudjelovala u modnoj kampanji i tako postali prave zvijezde koje ruše sve predrasude

Iako su u svijetu kampanje s djecom koja imaju sindrom Down potpuno uobičajene, trogodišnjaci Laura Filipaj iz Rijeke i Kristijan Vuković iz Zagreba prva su djeca sa sindromom Down u Hrvatskoj koja su postala zaštitna lica modne kampanje. Domaći brand Looly Boo, koji je osnovan 2017., a kroz svoju odjeću priča priču o Poopersima, malenim likovima koji simboliziraju odrastanje odlučio je za svoja zaštitna lica uzeti Lauru i Kristijana.

Mame mališana, Martina i Larisa, koje žele podići svijest o djeci sa sindromom Down, nazvale su ih i predložile suradnju, a zatim se dogodila kampanja u kojoj su Laura i Kristijan svojim veseljem osvojili cijelu Hrvatsku te postali prave male zvijezde koje pokazuju da je sve moguće. 

Danijela Zuanović, mama, Down Možda te zanima... 'Mia ima sindrom Down i obožavaju je svi koji je upoznaju' Roditelji

'Želimo pokazati pozitivne strane djece sa sindromom Down'

Larisa Porčić Filipaj, Laurina mama, objasnila nam je zašto se odlučila javiti ovom brandu i što žele poručiti široj zajednici. "Mama Martina i ja smo pričale kako želimo pokazati svijetu dio ljubavi i karizme koju naša djeca imaju. Htjele smo ukazati na pozitivne strane djece sa sindromom Down, a ne se samo fokusirati na teške i negativne. To rade svi oko nas i s tim ne pomažu niti novim mama, a sigurno ne i onima koje su već umorne od borbe da se njihova djeca prihvate", ispričala nam.

"Ovo je naša treća kampanja, odnosno predstavljanje treće modne kolekcije branda Looly Boo. Modnu kampanju s Laurom i Kristijanom su inicirale mame Martina i Larisa. Kontaktirale su nas i pitale mogu li njihova djeca biti naši modeli. Prva pomisao nam je bila: stvarno smo sretni što su izabrale nas. Djeca sa sindromom Down su nam oduvijek bila jako slatka, draga i puna ljubavi te nam je drago da možemo biti uključeni u projekt u kojem se podiže svijest ljudi da oni mogu sve ako im se pruži prilika i podrška", rekla nam je Vanja Tolić, vlasnica branda Looly Boo. 

 | Author: Danijela Bokulić Foto: Danijela Bokulić

'Laura i Kristijan bili su zabavni i snalažljivi'

"Snimanje je bilo pravi show. Laura i Kristijan su bili zabavni, snalažljivi i odradili su to kao pravi mali profesionalci. Jednako su obavljali sve zadatke u istom vremenskom roku kao i sva druga djeca. Bilo nam je predivno raditi s njima. Naučili su nas kako izgleda najtopliji i najnježniji zagrljaj, naučili su nas kako se boriti za sebe i ispravne životne vrijednosti te kako uvijek ostati pozitivan i sretan. U projektu je sudjelovala i fotografkinja Danijela Bokulić iz studia Click by Danijela Bokulić te je svojim radom doprinijela razvoju projekta", dodala je.

petra, matija, down Možda te zanima... 'Moj sin nije bolestan, on je zdravo dijete sa sindromom Down' Roditelji

Danijela Bokulić, koja se već šest godina bavi fotografiranjem obitelji, trudnica i djece, kaža da joj je ovo bilo posebno iskustvo te da se na početku pitala hoće li znati raditi s Laurom i Kristijanom, ali oni su "razbili" sve njezine strahove nakon dvadesetak minuta rada i prvog zagrljaja.

"Meni je ovo bilo prvo fotografiranje djece sa sidromom Down, pitala sam se kako da ih animiram, kako ću napraviti fotografije. Na kraju su me oduševili, još uvijek sam pod dojmom dok pričam o njima. Bili su fantastični i lijepo su surađivali. Toliko vesela, draga djeca koja skaču i vesele se. Kad snimam obično se s djecom upoznajem na početku, a kad vas nakon dvadeset minuta zagrli dijete koje prvi put vidite osjetite samo sreću", objasnila nam je fotografkinja.

Pismo mame liječniku: 'Rekli ste mi da pobacim, a moje dijete je savršeno'

 | Author: Danijela Bokulić Foto: Danijela Bokulić 'Djeca trebaju više prilika u svakodnevnom životu'

Na kraju smo pitali vlasnicu branda Looly Boo koji je cilj njihove kampanje te koje predrasude žele srušiti. "Glavni cilj kampanje je inkluzija djece sa sindromom Down u svakodnevne aktivnosti. Mnogi ljudi imaju predrasude što oni mogu, a što ne, čisto iz neznanja i nedovoljno informacija. I sami smo na snimanju uvidjeli da stvarno nema razlike između njih i druge djece te da ih višak kromosoma nepravedno svrstava u skupinu djece kojoj se ne daje dovoljno prilika u svakodnevnim aktivnostima. U nekim dijelovima svijeta oni se školuju, završavaju fakultete, rade, zaljubljuju se i zasnivaju obitelji. Ovaj projekt je mali korak ka osvješćivanju naših građana da oni mogu sve ako stanemo uz njih i hrabrimo ih na njihovom putu dajući im prilike i podršku", rekla je.

Sin Jennifer Engele Možda te zanima... Mamina poruka roditeljima nakon što jedino njezin sin nije pozvan na rođendan Roditelji
  • laka

    Pozdrav, moje ime je Darci Lyne, iz New Jerseya, SAD. Bio sam zaglavljen u svom ljubavnom životu i braku dugi niz godina dok sam upoznao prijatelja koji mi je ispričao o crnom magičnom hramu, oni pružaju rješenje za sve astrološke probleme kroz moj crni magijski hram Spells BLACK MAGIC SPELLS želite li bivšeg bivšeg supruga? politička ambicija? Bezgranično rješenje problema? Rješenje financijskog problema? Budite slobodni od neprijatelja? rješenje za bolesti i bolesti tijela Sve vrste rješavanja problema astrologija? Rješenje problema s razvodom? Kontrolirajte svog ljubavnika u ruci vashikaran? Rješenje problema s brakom? Crne čarobne čarolije? Crna čarobna žena? Izgubljene ljubavne čarolije? Voodoo ljubavne čarolije? KONTAKT -Email dr.nosakhare@gmail.com možete ga dodati i na uslugu Whats-app: +2349083639501

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.