Svjesni smo činjenice da je majčino, odnosno izdojeno mlijeko prepuno hranjivih tvari i korisno za brojne stvari u organizmu – djeteta. Neki smatraju da i odrasli mogu profitirati, ali… ta ideja nije prihvatljiva mnogima.
Dojenje je najbolji način hranjenja bebe, u to više ne sumnjamo. Znamo da se može i bez majčina mlijeka i da će dijete sasvim lijepo i zdravo odrastati i ako nije dojeno i ne pije majčino mlijeko. Svjesni smo da je majčino mlijeko korisno za puno stvari u organizmu, da dijete može puno profitirati zdravstveno ako je dojeno što duže. Osim tog, znamo i da odrasli mogu osjetiti dobrobiti ljudskog mlijeka… No, najčešće to ne koristimo.
Većina odraslih ljudi svjesne je prednosti koje za zdravlje ima ljudsko mlijeko, ali još veća većina smatra da je, na primjer, konzumacija ljudskog mlijeka nešto na što se ne bi odlučili. A što kažeš na – sladoled od majčina mlijeka? Eh, da nam je čuti komentare i reakcije…
Mamama itekako poznati brend, Frida (da, oni koji su osmislili fenomenalnu stvarčicu za čišćenje bebinog nosa, hvala im!), lansira svoj novi sladoled, s okusom majčina mlijeka. Sve s ciljem obilježavanja lansiranja nove izdajalice Frida Mom 2u1, piše Mother.ly. Tako su se mnoge mame zapravo zapitale kakvog je uopće okusa majčino mlijeko.
Iako neke zapravo, kladimo se, nisu.
Iz Fride, naime, tvrde da je majčino mlijeko na vrhuncu popularnosti. Iznose čak podatak da su studije pokazale da je 70% žena probalo vlastito majčino mlijeko, dok bi 29% muškaraca kušalo isto. Znamo da su neke slavne osobe javno priznale da su probale vlastito mlijeko – među njima su Kourtney Kardashian i Ashley Graham.
No, budući da se ne radi o kontroverznom brendu, moramo smiriti one koje je ovo uzrujalo. Sladoled koji će nuditi Frida zapravo nije od majčina mlijeka. Logično? No, kladimo se da ne bi nikog iznenadilo u današnje vrijeme… Oni su se samo potrudili da naprave sladoled koji bi okusom trebao podsjećati na ljudsko mlijeko.
Ovaj Frida sladoled će, kažu, biti „savršen prikaz slatke, kremaste dobrote pune hranjivih tvari" sa sličnim hranjivim tvarima kao stvarno majčino mlijeko: omega-3 masti, laktoza koja povećava energiju, vitamini poput željeza, kalcija, B i D, cinka, a tu je i puno za hidrataciju.
Na stranici tvrtke kao najava stoji slogan: „You've tried the rest. Now try the breast.“ Igru riječi teško je prevesti na hrvatski, ali razumjet će svaka mama. Najbolji je dio taj što ovaj sladoled „stiže za devet mjeseci“ i možeš se prijaviti za novosti. Sjajan marketing, zar ne?