Trudnoća Trudnica 04. rujna 2017.

Kratki vodič kroz prvo tromjesečje trudnoće

trudnica trudnoća žena trbuh
Foto: Thinkstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Zdrava prehrana prije i tijekom trudnoće je osnova za dobro zdravlje mame i nerođenog djeteta. Trudnice trebaju posebno paziti na unos nekih nutrijenta

Nakon začeća trebate posebno paziti na svoje zdravlje i obratiti pažnju na neke nutrijente. Uzimajte folnu kiselinu, kontrolirajte tjelesnu težinu, pravilno se hranite, prestanite pušiti i piti alkohol.

trudnoća trudnica test Možda te zanima... Na ove 4 stvari moraš pripaziti u ranoj trudnoći Trudnoća

Donosimo vam kratki vodič kroz prvo tromjesečje:

Prvi mjesec - uzimajte vitamine

Folna kiselina je od esencijalnog značaja za rast stanica ploda i reducira rizik od pojave oštećenja neuralne cijevi. Stručnjaci preporučuju svakodnevno uzimanje 400 mg folne kiseline u periodu kada pokušavate zatrudnjeti, pa sve do 12. tjedna trudnoće. Osim uzimanja folne kiseline unutar dodatka prehrani, trebalo bi također jesti namirnice koje su bogate ovim nutrijentom (zeleno lisnato povrće, naranče i grah).

trudnica trudnoća krastavci Možda te zanima... Konačno otkriveno zašto trudnice imaju čudne želje i promjene raspoloženja! Trudnoća

Drugi mjesec - održavajte razinu šećera u krvi

Ako patite od jutarnje mučnine, nije lako voditi računa o pravilnoj prehrani. Ipak, važno je održavati stabilnu razinu šećera u krvi, što ćete najlakše postići češćim uzimanjem slanog krekera, dvopeka ili suhog keksa, svaka dva do tri sata. U ovoj fazi trudnoće posebnu pažnju treba pokloniti higijeni zuba i desni.

trudnoća trudnica gestacijski dijabetes šećer Možda te zanima... Gestacijski dijabetes nema simptome i zato su pregledi važni Trudnoća

Treći mjesec - krećite se

Redovito obavljanje fizičkih aktivnosti umjerenog intenziteta ojačat će mišiće koji su od ključnog značaja za porod, ublažit će jutarnju mučninu, poboljšati raspoloženje i spriječiti pojavu opstipacije, bolova u leđima, gestacijskog dijabetesa i dubokovenske tromboze. Šetnja, plivanje i joga blagi su oblici fizičkih aktivnosti koji neće opteretiti vaše zglobove. Obavljajte redovite kontrole kod vašeg liječnika.

par trudnoća Možda te zanima... 3 najčešća razloga zašto žene čekaju na objavu trudnoće Trudnoća

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.