Beba Mama poslije poroda 30. lipnja 2017.

Kampanja o postporođajnoj depresiji vrijeđa majke?

Foto: Sage Therapeutics
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Kampanja kojoj je cilj podignuti svijest o postporođajnoj depresiji naišla je na kritike zbog svojih plakata

Kampanji pod imenom 'Silence sucks' , cilj je poticati žene da progovore i ne skrivaju svoju borbu s postporođajnom depresijom, već da potraže adekvatnu pomoć. Biofarmaceutska tvrtka Sage Therapeutics koja je lansirala kampanju, razvija nove tretmane za liječenje postporođajne depresije.

 

A post shared by Sage Therapeutics (@sagebiotech) on

Iako je kampanja većinom naišla na pozitivne reakcije, mnoge mame kritiziraju je zbog njezinih vizuala, odnosno plakata. Reklamni plakati prikazuju žene koje imaju dudu u ustima, uz tekst: "Kad je riječ o postporođajnoj depresiji, tišina je loša. Postporođajna depresija je najuobičajenija medicinska posljedica nakon rođenja djeteta. Ona je vrijedna razgovora, zbog vas i zbog vaše bebe."

Možda te zanima... Što mama s postporođajnom depresijom želi da znaš Beba
 
 

A post shared by Mohammad Jalali (@msjalali) on

Nakon što se kampanja počela širiti društvenim mrežama, žene su ubrzo reagirale, prozvavši je degradirajućom, uvredljivom i ponižavajućom. Neki od komentara bili su:

"Ova reklama je uznemirujuća. Slažem se da treba razgovarati o problemu postporođajne depresije, ali pokazujući žene s dudama u ustima je više nego pogrešno i nezrelo."

"Pokazivanje odraslih žena koje imaju dudu u ustima dok plaču ne čini ništa kako bi legitimiziralo emocije koje te žene proživljavaju, već se vrijeđa i trivijalizira njihovo iskustvo."

 

A post shared by Joshua Howe (@maker_freak) on

"Kao netko tko je proživio postporođajnu depresiju, ova kampanja je za mene uvredljiva i ponižavajuća." 

"Kad osoba proživljava postporođajnu depresiju, koja može biti identična običnoj depresiji, ta osoba živi u magli, prolazi kroz život kao da je pod vodom. Ne mogu zamisliti da bi ovakve zbunjujuće fotografije mogle potaknuti nekoga da progovori o svojim problemima. I za mene, to je jako tužno."

Možda te zanima... Svaka deseta majka u Hrvatskoj pati od postporođajne depresije Beba

Iz biofarmaceutske tvrtke javili su se s objašnjenjem da su odabrali provokativne fotografije upravo zbog toga kako bi ljudi zastali, pogledali dvaput, pročitali tekst na fotografiji i po mogućnosti, htjeli saznati više

Što vi mislite o ovoj kampanji? Pišite nam u komentarima. 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.