Pokreću se planirane aktivnosti vezane za upis djece u prvi razred osnovne škole
Od 11. svibnja 2020. godine pokreću se sve planirane aktivnosti vezane uz upis djece u 1. razred osnovne škole, objavljeno je na službenoj stranici Grada Zagreba s koje prenosimo najvažnije obavijesti za roditelje:
"S obzirom da su od 16. ožujka 2020. godine bile obustavljene sve aktivnosti u vezi upisa djece u I. razred te je Gradski ured za obrazovanje Grada Zagreba zaprimao zahtjeve za prijevremene upise i nakon 31. ožujka 2020. godine, dakle i nakon roka predviđenog Pravilnikom, obavještavamo vas da će se isti i nadalje zaprimati zaključno s 31. svibnja 2020.
Prije upisa u I. razred, roditelj/skrbnik obvezan je dogovoriti termine pregleda djeteta:
1. u ambulanti nadležnog školskog liječnika putem online aplikacije www.terminko.com i
2. u osnovnoj školi koju će ono pohađati prema upisnom području putem elektroničke adrese škole.
Za učenike osnovnih škola koje su oštećene u potresu pregledi će se odvijati u drugim školama, popis možeš vidjeti na ovom linku.
Raspored, mjesto, vrijeme i način testiranja učenika u školskim ustanovama ravnatelji su dužni osigurati sukladno uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i o tome pravovremeno obavijestiti roditelje.
S obzirom da će se postupak utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta radi upisa u I. razred osnovne škole vršiti i nakon roka utvrđenog Pravilnikom 15. lipnja 2020. godine, škole su dužne upise djece obaviti odmah po obavljenim pregledima.
Pri upisu djeteta u I. razred osnovne škole roditelj/skrbnik dužan je školi predočiti:
1. mišljenje stručnog povjerenstva o utvrđenom psihofizičkom stanju djeteta za upis u I. razred i
2. ukoliko je riječ o prijevremenom upisu u I. razred, Rješenje kojim se to odobrava."
Na web stranici Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije objavljene su upute za roditelje budućih prvašića vezane uz preglede djece pred upis u 1. razred osnovne škole, za školsku godinu 2020./2021.
"Molimo da se za termin pregleda javite nadležnom školskom timu putem telefona, mobitela ili službenog e-maila medicinske sestre, od 15. do 22. svibnja, a barem 3 dana prije pregleda, dužni ste dostaviti nadležnom školskom liječniku sljedeću dokumentaciju putem e- maila:
- Upitnik s anamnestičkim podacima koji ispunjava roditelj
- Izvod iz kartona nadležnog pedijatra i ispis cijepljenja (telefonski se javiti nadležnom pedijatru i dogovoriti da se navedena dokumentacija šalje na službeni mail tima školske medicine)
- Dodatna dokumentacije ukoliko postoji (povijest bolesti u slučaju kroničnog oboljenja, nalazi logopeda i/ili psihologa, Rješenje o tjelesnom oštećenju, Mišljenje predškolske ustanove/ vrtića o razvojnimaspektima djeteta ovisno o kronološkoj dobi)
Prema preporuci Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, pri upisu će se obaviti cijepljenje MO-PA-RU i IPV.
Prilikom dolaska na pregled, u pratnji smije biti samo jedan roditelj, a dolazi se točno u vrijeme termina za pregled. Sukladno epidemiološkim mjerama i preporukama, prije ulaska u ustanovu i čekaonicu, djeci i pratnji će se mjeriti tjelesna temperatura. Djeca i odrasli u pratnji s febrilitetom i respiratornim simptomima neće biti primljeni. Obavezna dezinfekcija ruku prije ulaska u ordinaciju. Odrasle osobe u pratnji molimo da dođu sa zaštitnom maskom. Obavezno donijeti iskaznicu cijepljenja i zdravstvenu iskaznicu. Prije ulaska na pregled, roditelj će ispuniti Izjavu o mogućem riziku zaraze SARS-CoV-2 virusom za sebe i dijete.
Za pregled je potrebno naručiti se putem telefona (u jutarnjoj smjeni zvati od 7:00 – 8:00 h i 12:00 – 13:00, a u popodnevnoj smjeni od 14:00 do 15:00 i od 19:30 do 20:30 h) ili službenog maila medicinske sestre nadležnog školskog tima."