Trudnoća Liječenje neplodnosti 4038 prikaza 06. srpnja 2018.

Koji je uzrok krvarenja nakon potpomognute oplodnje?

žena trbuh
Foto: Thinkstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Ginekolog Erden Radončić odgovara na pitanje čitateljice koja je do sada bila na više postupaka medicinski potpomognute oplodnje i svaki put bi poslije krvarila

Imam 33 godine i u postupcima sam MPO. Dosad sam imala osam transfera i nakon svakog postupka, 11. dana punkcije počinjem krvariti pod utrogestanima. I dosad sam imala dvije biokemijske trudnoće. Spolni hormoni su mi u redu. Imam povišeni tsh, ali ga reguliram sa Euthyroxom. Imam povišena anti tg te endokrinolog sumnja na Hashimoto, koji imam u obitelji. Napravila sam faktore na trombofiliju i imam MTHFR homozigot (mutacija) i pai 1(4g/5g) heterozigot 4g/5g. Najviše me muči to krvarenje svaki put isti dan! Molim vas da me uputite kakve bih pretrage trebala napraviti, jer me moj MPO liječnik ne šalje nigdje!

trbuh Možda te zanima... Implantacijsko krvarenje ili znak rizične trudnoće? Trudnoća

Prerano krvarenje u postupcima medicinski potpomognute oplodnje može biti zbog više uzroka:

  • nedovoljna količina progesterona
  • smanjena resorpcija istog kroz rodnicu
  • pojedina hormonska odstupanja, za koja je teško biti konkretniji dok ne vidim nalaze
  • endokrinološki problemi druge prirode (intolerancija šećera, poremećaj rada štitnih hormona, itd.)

Bilo bi dobro da o svemu porazgovarate sa svojim MPO liječnikom te revidirate sve dosadašnje postupke i tok dosadašnjih postupaka, jer na temelju vaših informacija koje ste mi ovdje pružili, čini se sve u najboljem redu.

žena krevet tuga depresija Možda te zanima... Biokemijska trudnoća: Zakašnjela menstruacija ili spontani pobačaj? Trudnoća

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.