Djeca koja više vježbaju u školi ili izvan nje imaju bolje prosječne ocjene i postižu bolje rezultate na testovima
Dobro znamo da je fizička aktivnost dobra za tijelo, a sada su nizozemski znanstvenici ukazali na to da je dobra i za mozak.
Oni su uspoređivali fizičku aktivnost djece i njihove rezultate u školi i otkrili da djeca koja više vježbaju u školi ili izvan nje imaju bolje prosječne ocjene i postižu bolje rezultate na testovima. Istraživači su na temelju 14 studija zaključili da što se djeca više kreću to su i njihove ocjene bolje.
Prema riječima stručnjaka, učenicima je potreban jedan sat vježbanja dnevno da bi bili zdravi, ali prema ispitivanju iz 2009. godine samo 18 posto srednjoškolaca je ispunjavalo ovaj zahtjev, a 23 posto nije uopće vježbalo.
Ovi podaci potvrđuju prethodna istraživanja koja su povezala vježbanje s većom produktivnošću i manjim brojem dana bolovanja među odraslima. Fizička aktivnost može povećati dotok krvi u mozak, poboljšava pamćenje, pažnju i kreativnost, što je bitno za učenje. Vježbanje oslobađa hormone koji mogu poboljšati raspoloženje i umanjiti stres, što također pomaže pri učenju