Mame su ocjenjivale zadovoljstvo korištenim proizvodom, privlačnost proizvoda, procijenjenu vrijednost za uloženi novac i namjeru ponovne kupnje
U Hrvatskoj je po prvi puta pokrenuto istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame. Zahvaljujući projektu 'Odabrale mame', a temeljem istraživanja na nacionalnom reprezentativnom uzorku, odabrani su najbolji proizvodi i usluge prema ocjenama hrvatskih majki. Tim povodom organizirana je dodjela nagrada proizvođačima čiji su proizvodi pronašli put do srca hrvatskih majki što je ujedno snažna poruka, ali i preporuka za kupnju svim potrošačima jer mame znaju što je najbolje za njihove obitelji i djecu.
"Ovo jedinstveno istraživanje zadovoljstva kupaca provedeno je on-line putem, a ispitane mame ocjenjivale su samo one proizvode i usluge koje su koristile, tu su ponajviše proizvodi odnosno kategorije koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu i čišćenje domaćinstva, pranje rublja itd. U periodu od tri mjeseca anketirano je više od 8.000 hrvatskih majki koje su dale 57.079 ocjena za 347 proizvoda na domaćem tržištu. Projekt 'Odabrale mame' nastavlja istom dinamikom istraživati kategorije roba i usluga na mjesečnoj bazi unutar desetak kategorija", zaključio je direktor projekta Tihomir Kovač.
Mame su ocjenjivale zadovoljstvo korištenim proizvodom, privlačnost proizvoda, procijenjenu vrijednost za uloženi novac i namjeru ponovne kupnje. Nagradu i oznaku 'Odabrale mame' za kupnju najboljeg proizvoda dobili su sljedeći brendovi: Faks helizim za najbolji deterdžent, Ornel za najbolji omekšivač rublja, ABC krem sir za najbolji mliječni namaz, Dove gel za najbolji gel za tuširanje, Clarum listovi za pite i savijače proglašene su najboljima u svojoj kategoriji, najbolja tjestenina u kategoriji tjestenina je Paštaria, Labudov Meri Merino odabran je za najbolji deterdžent za osjetljivo rublje, Nestle baby dessert za najbolji mliječni desert za bebe i djecu, u kategoriji čokolade najboljom je proglašena Toblerone, u kategoriji trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke pobijedio je brend Gavrilović, u kategoriji čips nagradu je osvojio Lorenz Crunchips dok je za najbolju salamu u kategoriji posebnih salama i parizera proglašena Piko salama.
"Uvijek se osjećam glavnom i odgovornom za ono što će mojoj obitelji biti servirano i postavljeno na kuhinjski stol zbog čega se pri kupnji ponajviše oslanjam na preporuke drugih majki. Upravo iz tog razloga nisam dvojila kada su me pozvali da budem dijelom ove priče jer iza nje stoje ozbiljna istraživanja provedena na majkama različitih dobi i društvenih profila zbog čega ova priča ima svoju težinu i značenje. Oznaku 'Odabrale mame' prepoznala sam kao izvrstan i neophodan kompas pri kupnji za sebe i svoju obitelj i zbog toga ju odlučila podržati. Osim toga, nama full time mamama ova će oznaka uvelike olakšati kupnju jer sada točno znamo koje ćemo proizvode staviti u potrošačku košaricu, a i usput ćemo uštedjeti neko vrijeme. Vjerujem kako će i mnoge druge mame prepoznati važnost ove oznake na proizvodima koje biraju za svoju obitelj", izjavila je glumica Marijana Mikulić, brand ambasadorica projekta koja je prisustvovala dodjeli nagrada.
Svakodnevno koristimo veliki broj usluga kao što su kafići, restorani, frizeri, shopping centri, a povrh toga svakodnevno kupujemo i koristimo različite proizvode koje kasnije preporučujemo rodbini i prijateljima. Današnji potrošači su sve različitiji i individualniji, žele puno više od samog proizvoda ili usluge, a hrvatskim potrošačima preporuka je odmah iza cijene drugi razlog za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge. Upravo iz tog razloga, glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' bio je istaknuti najbolje proizvode prema ocjeni samih potrošača čijoj preporuci se vjeruje, a maminom odabiru uvijek se vjeruje.