Beba Mama poslije poroda 01. travnja 2014.

7 savjeta za vraćanje u formu nakon trudnoće

mršavljenje mama dijete
Foto: Shutterstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Trener Marino Bašić i nutricionistica Sandra Krstev Barać objašnjavaju vam zašto vraćanje tijela u stanje prije trudnoće nije nemoguća misija

Dolazak prinove u obitelj svakako je sretan trenutak za novu majku, no trudnoća za sobom ostavlja trag na tijelu svake žene. Stoga povratak figure i vraćanje u formu nakon poroda majkama pomaže da se osjećaju bolje, ali i da se lakše nose s naporima koje iziskuje majčinstvo. 

Krenite s laganom šetnjom

Trener Marino Bašić i nutricionistica Sandra Krstev Barać, stručnjaci su Mršavimo zajedno kluba, a nama su objasnili na koji se način tijelo može vratiti u stanje prije trudnoće.

"Lagana šetnja se može prakticirati gotovo odmah nakon povratka kući s prinovom. Postupno intenziviranje aktivnosti je preporučljivo 2 do 3 mjeseca nakon poroda, ali uz nadzor nadležnog liječnika", objašnjava nutricionistica Sandra Krstev Barać.

Cjelodnevna briga o djetetu može otežati redovite obroke i tjelovježbu, no to je upravo ono što ne smijete zanemariti kako bi tijelo vratili u formu u kojem je bilo prije trudnoće.

Kako bi vam što više olakšali povratak u formu, trener Marino Bašić predlaže 7 savjeta za postupno aktiviranje zdravih navika:

1. Krenite polako.

2. Vježbajte redovito.

3. Budite strpljivi.

4. Izbjegavajte vježbe koje izazivaju bol ili neugodu.

5. Progresivno povećavajte opterećenje.

6. Ne odustajte.

7. Ako imate mogućnost savjetujte se sa stručnjakom trenerom da bi brže postigli rezultate i izbegli neželjene posljedice.

Prehrana za fit mamu

Što se tiče prehrane novih majki, nutricionistica Sandra Krstev Barać preporučuje program kakav se primjenjuje unutar Mršavimo zajedno kluba: "Dva do tri mjeseca nakon poroda može se započeti s uravnoteženom dijetom koja je restriktivna samo s obzirom na unos kalorija, ali ne i hranjivih tvari. Prehranu bi u tom razdoblju trebalo temeljiti na cjelovitim žitaricama, sezonskom voću i povrću, ribi, mahunarkama, mesu peradi, niskomasnim mliječnim proizvodima."

Naravno, svakoj je osobi potrebna prehrana prilagođena njenom tijelu, a to je upravo ono što promiče Mršavimo zajedno klub. Naime, unutar Kluba, svaka osoba dobiva svoj personalizirani plan prehrane, a na raspolaganju ima i konstantnu podršku stručnjaka. Stoga, ukoliko želite vratiti staru figuru na zdrav način, preporučujemo vam da posjetite stranicu Mršavimo zajedno kluba.

  • Avatar BellyLu
    BellyLu

    i? ima li kakvog efekta? i sama sam odmah poslije poroda dosla na svoju staru kilazu, ali se nekako drukcije nesto rasporedilo, jos cekam da se skupim :)

  • Avatar helluise
    helluise

    ja vježbam već više od mjesec dana 6 puta tjedno,rodila sam prirodnim putem pred 3,5 mj,beba me isisala natrag na staru kilažu ali sam bila sva mlohava i puna volje da to promjenim pa sam si našla vježbice snage od kojih se malo i oznojiš...pa eto ako netko želi početi a nezna kako ovo je super za uspostavljanje rutine vježbanja a traje manje od 10 min...predlažem da si uzmete jedan jastučić (za ispod koljena i kasnije za ispod leđa) 5 ženskih skelkova (na koljenima) 10 trbušnjaka (ja sam radila sa ispruženim nogama dok ležiš i onda istovremeno skupiš noge/koljena prema prsima) 15 čučnjeva u 2 serije nakon par dana kad ovo postane lakše treba dodat još jednu seriju poslje se može dodavati po jedan sklek više svakih par dana, isto tako i za trbušnjake i čučnjeve ja sam nakon 5 tjedana na 8 sklekova 15 trbušnjaka 20 čučnjeva u 3 serije s malim odmorom između serija sve napravim malo ispod 10 minuta (nemogu uzeti više vremena zbog bebe, sigurno svi znate kako je to :)) zadnja 2 tjedna bebu stavim pored sebe na pod na spužvu i onda me gleda dok vježbam, prije toga sam vježbala dok je spavala

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.