Ivan Šarić i Marko Vuletić u edukativnoj kampanji o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola
Potaknuta zabrinjavajućim podacima ESPAD-a o pušenju i konzumaciji alkohola među maloljetnicima čije istraživanje pokazuje da je 92% maloljetnika barem jednom u životu probalo alkohol, a 46,8 % učenika (51,2% mladića i 42% djevojaka) izjavilo je kako je u posljednjih 30 dana popilo pet ili više pića najmanje jedanput i koja Hrvatsku svrstavaju na 3. mjesto u Europi prema maloljetničkoj konzumaciji alkohola kompanija Pernod Ricard Croatia d.o.o. odlučila je pokrenuti kampanju Stani. Razmisli. Nije vrijeme da probaš alkohol.
Primarni cilj kampanje Stani. Razmisli. Nije vrijeme da probaš alkohol je zaštiti maloljetnike i pokazati im kako ih konzumacija alkohola u njihovoj dobi osim niza štetnih posljedica za zdravlje ograničava i onemogućuje im obavljanje onih radnji i zadataka koje inače obavljaju s lakoćom i bez problema.
U kampanji su osim maloljetnika sudjelovali i voditelj Ivan Šarić i YouTuber Marko Vuletić, a kako bi maloljetnike zaštitili od iskustva konzumacije alkohola, tijekom snimanja podijelili su im „pijane naočale“ koje u svojim edukacijama koriste autoškole, HAK i policija koje su se pokazale kao edukativna metoda pri sprječavaju konzumacije alkohola kod rizičnih skupina.
Da nije jednostavno hodati ravno po ravnoj crti, ubaciti loptu u koš i igrati stolni tenis kada nosiš „pijane naočale“, iskusili su Franko, Laura, Mihael i Anamarija, sudionici kampanje.