Zahvaljujući nagradi poduzetničkog inkubatora Impact Huba Zagreb te UniCredit Fondacije, tri žene krenule su u poduzetničke vode s ciljem poboljšanja prehrane u dječjim vrtićima i školama
Prvi specijalizirani catering za djecu u Hrvatskoj Kliklop – stvarno dobra klopa za klince prošlog tjedna predstavljen je pred velikim brojem roditelja i ravnatelja privatnih dječjih vrtića i škola s područja Zagreba. Kliklop je jedan od triju pobjednika ovogodišnjeg Impact Inkubatora, programa za poticanje društveno korisnih poduzetničkih ideja u organizaciji Impact Huba Zagreb te uz podršku UniCredit Fondacije, koju u Hrvatskoj predstavlja Zagrebačka banka.
Provjerene prirodno uzgojene namirnice s hrvatskih OPG-ova
Cilj Kliklopa je pripremati i dostavljati obroke za djecu od provjerenih, prirodno uzgojenih namirnica s hrvatskih OPG-ova. Jelovnici su nastali uz podršku renomiranih institucija i stručnjaka – nutricionista i kuhara.
Iza ovog projekta stoje tri žene (od kojih su dvije ujedno i mame) različitih profila, ali s jednom vizijom – dati djeci hranu od koje će izrasti zdrava i snažna, roditeljima sigurnost da njihova djeca u vrtiću dobivaju odgovarajuću prehranu, ravnateljima mogućnost da podignu vrijednost svog vrtića na tržištu, a hrvatskim OPG-ovima priliku da zadobiju stabilan prodajni kanal. Ženskom timu pridružio se i iskusni kuhar te trostruki tata Ivan Orlović.
Osnivačica i idejna začetnica Kliklopa je Ivana Bedenik, profesorica klavira čija je strast kuhanje. „Mogu reći kako su upravo djeca moji najveći učitelji! U njima vidim najveću suštinu života - oni su jednostavno uvijek prisutni u sadašnjem trenutku. Zašto hrana? Hrana i priroda daju nam život! Ja znam vrijednost toga i svoju ljubav prema tom dvojcu kroz kuhanje prenosim drugima“, rekla je Ivana Bedenik, mama petogodišnjeg Vida.
Povratak novih generacija djece prirodi
Za poslovanje KLiKLOPA u svojstvu business menadžerice brine Irena Donaj, ekonomistica s bogatim iskustvom. „Ono što me najviše veseli je što s Kliklopom napokon sudjelujem u ogromnim promjenama u društvu. Nije lako promijeniti navike, ali dužni smo pomoći novim generacijama naše djece da se vrate prirodi. Hrana je samo prva stepenica u njihovom odgoju i izrastanju u zdrave, kreativne i sretne ljude. A kao majka 13-godišnje Lorene itekako sam svjesna potrebe unapređenja prehrambenih navika“, poručuje Irena Donaj.
Za komunikaciju, marketing i PR Kliklopa zadužena je novinarka Maja Profuntar. „Volim ljude, prenošenje informacija moja je strast i stoga me oduševila ideja da kroz Kliklop i ja postanem dijelom vala pozitivnih promjena. Vjerujem kako u Hrvatskoj ima mjesta za nove poduzetničke priče i zato sam s veseljem ušla u ovaj projekt“, kaže Maja Profuntar.
Sudionicima se u ime Impact Huba Zagreb obratila i suosnivačica Ana Raguž, a slijedilo je predavanje nutricionistice Irene Švende, koautorice „Prehrambenog standarda za planiranje prehrane djece u dječjim vrtićima“.
Projekt su podržale i poznate osobe s javne scene: kulinarski stručnjak Rene Bakalović, PR menadžerica Ines Preindl, producentica i voditeljica Barbara Radulović te voditeljica Jelena Glišić. Uzvanici su imali prilike uživati u biranim jesenskim specijalitetima za djecu poput namaza od bundeve na nekoliko vrsta domaćeg kruha, variva od teletine s heljdom i hokaido bundevom, salate od sirove cikle i jabuke s bučinim sjemenkama, muffinima od poriluka i piletine ili voćne salate s amaranthom i preljevom od meda i limuna.