Kako bismo zahvalili našim odgajateljima u vrtiću na svemu što rade za našu djecu, Lidl i missMAMA traže Naj odgojitelje. Pobjednike birate u tri kategorije: Naj za pričanje, naj za igranje i Naj za sve što treba
Kako bismo zahvalili našim odgajateljima u vrtiću na svemu što rade za našu djecu, ali i olakšali im posao barem malo, Lild i missMAMA odlučili su organizirati natječaj u kojem smo vam dali priliku da prijavite svoju i djetetovu naj odgojiteljicu/odgojitelja iz vrtića i pokažete da us Oni najbolji!
Glasovanje traje od 2. do 19. studenog, nakon čega ćemo odabrati i proglasiti pobjednicu u svakoj kategoriji.
Tijekom života, susrećemo mnoge ljude koji na nas ostavljaju jedan poseban, neizbrisiv trag. Osim naših najbližih, naše obitelji i prijatelja, velik dio našeg života čine i odgojitelji! Kako bismo zahvalili našim odgojiteljima u vrtiću na svemu što rade za našu djecu i dali im zasluženo priznanje, portal missMAMA je u suradnji s Lidlom pokrenuo kampanju pod nazivom ''Oni su najbolji'' te pozvao čitatelje da predlože svoje naj odgojitelje iz vrtića i kažu nam zašto je baš on/ona najbolji/najbolja!
Svojeg naj odgojitelja/odgojiteljicu mogli ste prijaviti u tri kategorije: 1. Naj za igranje, 2. Naj za pričanje i 3. Naj za sve što treba. U moru prijava koje su stizale na našu redakciju jedva smo nekako uspjeli suziti izbor na 9 finalistica koje će se dalje natjecati za titulu najbolje tete, iako moramo naglasiti da su sve, od prve do zadnje, zaslužile to veliko priznanje.
Pročitajte priče o finalistima u svakoj kategoriji i glasujte za 'Oni su najbolji!
Lidlova robna marka Lupilu nudi bogat i kvalitetan asortiman za mališane: hranu, pelene, kozmetiku, odjeću, omekšivače i deterdžente. Na Lidlovoj web stranici lupilu.hr, namijenjenoj prvenstveno mladim obiteljima, možete pronaći mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Lidl Hrvatska nedavno je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Kroz 12 epizoda serijala na Lidlovu Youtube kanalu, obrađuju se edukativne teme vezane uz majčinstvo – od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.