Trudnoća Trudnica 8410 prikaza 11. lipnja 2019.

8 savjeta kako preživjeti vrućine tijekom trudnoće

Trudnica na plaži
Foto: Thinkstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Trudnicama je osobito teško kada dođu velike ljetne vrućine. Teške noge, otečena stopala i vrtoglavica samo su neke od tipičnih ljetnih tegoba

Meteorolozi kažu da će ovo ljeto biti jedno od najtoplijih. Kada “zapeče”, nikome nije lako, a trudnicama osobito. Teške noge, otečena stopala i vrtoglavica samo su neke od tipičnih ljetnih tegoba. Evo nekoliko spasonosnih savjeta: 

1. Pij puno tekućine

Najbolji način da smanjite oticanje ruku i nogu je da povećate unos tekućine. Čim ustanete, natašte popijte dvije čaše vode, a tijekom dana najmanje dvije litre. Uz vodu pijte i prirodne sokove od voća i povrća, jer dobro utažuju žeđ, puni su vitamina i pospješuju mikrocirkulaciju. Čaj od preslice odlično je sredstvo protiv zadržavanja vode u organizmu.

trudnica ljeto more Možda te zanima... Kako preživjeti ljetnu trudnoću? Trudnoća

2. Plivaj

Bitno je da se osvježite, oslobodite osjećaja težine u nogama i bolova u leđima. Dok plivate, voda masira tijelo, potiče cirkulaciju i popravlja disanje. Naravno, ne smijete pretjerivati s plivanjem niti s vremenom provedenim u vodi, ali “tura” od 50 metara laganog plivanja neće vam smetati.

3. Puno spavaj

Odmor je potreban svakom, trudnicama osobito. Ako ne uspijete noću odspavati najmanje osam sati, onda to nadoknadite tijekom dana, ali ne na suncu, već u debeloj hladovini.

Trudnicu boli glava Možda te zanima... Uzroci glavobolja u trudnoći i kako ih olakšati Trudnoća

4. Šeći

Lagana šetnja se preporučuje, ali samo u ranim jutarnjim satima i predvečer. Tijekom dana, kada su sunčeve zrake jake, trudnice bi se trebale kloniti sunca. Ako boravite na moru, nemojte ležati na jakom suncu, čak niti ispod suncobrana. Pametnije je da se zavučete u neku borovu šumicu i da, čitajući knjigu, pijuckate hladnu limunadu.

trudnica trudnoća Možda te zanima... Iznimna važnost folne kiseline i omega-3 masnih kiselina Trudnoća

5. Odmaraj noge

Nekoliko puta dnevno napravite sljedeće: lezite na pod, a noge podignite na zid. Već nakon pet minuta osjetit čete kako “težina” u nogama nestaje.

6. Nosi pamučno donje rublje

Kada je vani vruće, znojenje u području genitalija se povećava, pa dolazi do smetnji poput ujedanja, pojačanog vaginalnog sekreta i peckanja. Obavezno nosite gaćice od čistog pamuka jer on propušta zrak i upija znoj. Mokri kupaći kostim odmah skinite i obucite suh.

trudnica Možda te zanima... Zadržavanje tekućine i naticanje u trudnoći Trudnoća

7. Pazi na prehranu

Za vrućine se preporučuje lagana hrana i što više voća i povrća. To je za trudnice obavezno, kao i pravilo da treba jesti malo, ali često. Idealan obrok je salata od riže, svježeg povrća i pilećeg bijelog mesa. Nakon toga slijedi porcija svježeg voća.

8. Namoči stopala

Ako su vam navečer stopala otečena i bolna, pripremite im kupku: u hladnu vodu stavite žlicu-dvije morske soli, malo ružmarina i nekoliko kapi ekstrakta divljeg kestena, a zatim namočite noge na nekoliko minuta.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.