Kampanje za kozmetiku donedavno nisu morale razmišljati o svom negativnom utjecaju. No, pojava cijele jedne generacije djevojčica opsjednutih kozmetikom za odrasle, čini se, preokrenula je neke stvari…
Sve donedavno kozmetika za odrasle bila je – za odrasle. Nije nam padalo na pamet da bi za razne kolagene, hijalurone i ostale sastojke preparata za njegu zrele kože bila zainteresirana djeca. Ma niti tinejdžeri, a kamoli oni koji još nemaju taj „teen“ u svojim godinama. No, onda su se stvari drastično promijenile i „Sephora Kids“ je postao stvaran problem gotovo preko noći.
Za one rijetke koji nisu čuli još o čemu se radi, Sephora Kids ili Sephora Girls ili Sephora Tweens označava pojavu djece, uglavnom djevojčica, dobi od 10-ak, 11, 12 godina, koje „pustoše“ trgovine Sephore, kao i druge drogerije, te kupuju kozmetičke proizvode namijenjene njezi kože odraslih i zrelih osoba. U više su navrata čak i dermatolozi upozoravali da to nikako nije dobro za mladu kožu, ali do mnogih to upozorenje nije doprlo.
Brend sredstava za osobnu njegu Dove svoju je novu kampanju utemeljio upravo na ovom problemu. Nova kampanje namijenjena je roditeljima upravo ove djece koja pripadaju „Sephora generaciji“, a u kampanji ih pozivaju da preskoče odlazak u Sephoru i odluče se za nešto nježnije.
Poruka je videa jasna: djeca trebala biti – djeca, umjesto da snimaju TikTok videe u kojima koriste i nanose kozmetiku neprimjerenu njihovoj dobi. Ona bi trebala igrati se vani, skakutati po trampolinu, igrati se igračkama… Na reklamnom videu stoji natpis „Kada je 10 prestalo izgledati kao 10?“, a radi se o godinama, naravno. „Djevojčice od 10 godina pod utjecajem su sadržaja o njezi kože za odrasle.“
Firdaous El Honsali, globalni potpredsjednik Dovea, rekao je u povodu puštanja kampanje: „Kada su se desetogodišnjaci počeli brinuti o borama i starenju? Vrijeme je da se istakne apsurdnost i zaštiti njihovo samopoštovanje. Mi u Doveu vjerujemo da bi ljepota trebala biti izvor sreće, a ne tjeskobe. Dva desetljeća poduzimamo akcije kako bismo izgradili samopouzdanje i samopoštovanje milijuna djevojaka. Danas se naše djevojke bore protiv starenja prije nego što uopće počnu odrastati i trebaju nas više nego ikad.“
@dove Girls as young as 10 are being influenced by skin care content. Together we can protect #TheFaceOf10 ♬ original sound - Dove Beauty & Personal Care
Kao dio svoje kampanje #TheFaceof10 (lice 10-godišnjaka), Dove je ponudio besplatne materijale posvećene tome kako razgovarati s mladima o tjeskobi zbog starenja i ljepote. Materijali su nazvani 'Gen A Anti-Ageing Talk', stvoreni su pod budnim okom stručnjaka, a podržavaju ideju da bi lice desetogodišnjaka trebalo biti platno za zabavu, a ne proizvode protiv starenja.
Neka djeca budu opet djeca!