Roditelji Sretna mama 18. studenoga 2016.

Kako voditi ozbiljan biznis gurajući kolica

biznis cafe
Foto: Promo
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Tema 35. Business Caféa bila je Roditeljstvo kao biznis, Roditeljstvo i biznis. Pričalo se o tome kako uskladiti zahtjeve modernog biznisa i sve izazove poduzetništva i istovremeno biti osviješten, moderan i dobar roditelj, ali i kako od tih izazova napraviti dobar biznis

Posljednje ovogodišnje izdanje Business Caféa u Zagrebu održano je 16.11. u restoranu Spoon dok je u publici bilo više od stotinu gostiju iz Zagreba, Splita, Varaždina, Ljubljane, Maribora, Ptuja, Beograda... Nizu blagdanskih iznenađenja pridružio se premijerno predstavljen bend nastao poznanstvom putem Business Caféa i objava nove investicije hrvatskog poslovnog anđela Davorina Štetnera također nastale neformalnim networkingom na Business Caféu. Uz goste koji su svoja iskustva prenosili uživo prikazano je izravno Skype uključenje sa Splitom, a dodijeljene su i nagrade za najvećeg Business Café fana u 2016. i najboljeg govorniku Business Caféa u 2016.

Tema eventa je bila Roditeljstvo kao biznis, Roditeljstvo i biznis. Saznali smo kako uskladiti zahtjeve modernog biznisa i sve izazove poduzetništva i istovremeno biti osviješten, moderan i dobar roditelj, ali i kako od tih izazova napraviti dobar biznis. Događaj je vodila idejna začetnica i osnivačica Business Caféa, Kristina Ercegović.

biznis cafe | Author: Promo Foto: Promo

Dijana Kobas Dešković, serijska je poduzetnica i pokretačica internacionalnog MAMFORCE COMPANY © projekta koji je priznati znak za obiteljsku odgovornost i rodnu jednakost u cilju veće profitabilnosti poduzeća. Svoj prvi privatni biznis s PR agencijom započinjala je paralelno s karijerom u korporaciji u kojoj je bila direktorica korporativnih komunikacija. 2008. kada dobiva drugo dijete, a poslovnu scena zahvaća svjetska kriza shvaća da se u PR-u ne može ostvariti istovremeno kao uspješna poduzetnica i odgovorna majka zbog čega razvija Mamforce kojeg smatra alatom promjene i dizanja svijesti o novom standatdu poslovanja bez obzira na roditeljstvo i rod.

Skype uključenjem iz Splita javila se Nada Bučević, poznata voditeljica Safari duha radionica za djecu i roditelje i autorica regionalnih bestsellera Dnevna doza NADAhnuća i Safari duha - Priče za buđenje mudrosti. Poduzetnicima u publici poručila je da ne budu „postolari s najgorim cipelama“ nego da djeci pokažu put svojim primjerom i da se pri odgoju treba vraćati osnovnim životnim vrijednostima: odgovornosti, njegovanju djetetove osobnosti, doslijednosti, poštovanju i povjerenju. U poslu se uvijek oslanjala na više izvora prihoda jer je time osiguravala stabilnost i sigurnost, ostvarivala se u više područja strasti i ne donosila pogrešne odluke zbog ovisnosti o novcu. Gostu iz publike je poklonila knjigu Safari duha – Priče za buđenje mudrosti i sudjelovanje na radionici uživo u 3. mjesecu 2017. u Zagrebu. Uspješnim ljudima smatra one s dobrim omjerom odsanjanog i realiziranog.

biznis cafe | Author: Promo Foto: Promo

Iz Beograda se kao gošća pridružila Nataša Vukičević, jedna od žena iza regionalnog projekta Roditeljstvo novog doba na www.roditeljstvonovogdoba.com i emisije Mamino ćoše (mamin kutak). Već se 20 godina bavi temom roditeljstva, a u svom poslovnom putu je shvatila da je razlika između poduzetništva i rada u korporaciji u entuzijazmu kojima ljudi pristupaju radu. Iznenadila se koliko mlade majke rade i koliko ulažu sebe u posao kada im je omogućeno vrijeme s djecom i fleksibilan radni odnos. Planovi za 2017. uključuju pokretanje holističkog savjetovališta za trudnice i međunarodni festival Roditeljstvo novog doba u veljači za kojega je publici poklonila 20% na kupnju ulaznica. Smatra da su poslovi budućnosti oni koji povezuju ljude.

biznis cafe | Author: Promo Foto: Promo

Sljedeće dvije gošće dokazale su da tema roditeljstva i biznisa dopušta različite puteve: moguće je i nakon rođenja djeteta ostati uključen „na oba fronta“ ili isključiti se na neko vrijeme i kasnije nastaviti bildati biznis. Manuela Šola, vlasnica jedne od vodećih domaćih i regionalnih agencija za tržišno komuniciranje – Komunikacijski laboratorij, pristupila je obavezama prema djetetu kao onima u poslu i uvjerila se da ih je moguće organizirati: „Dok moja beba spava ja sam na mailovima! Radim manje, ali fokusiranije i drugačije biram sastanke, a na nekima od njih je bilo i moje dijete.“ Ana Kuhanec Brašnović, autorica koncepta i studija Ana Sensual Fitness, majka je i poduzetnica više od 10 godina. Počela je raditi dvije i pol godine nakon poroda: „Ostati doma je bila najteža odluka moga života, ali sam ostala i učila biti mama. Danas ne žalim jer imam sretno i zadovoljno dijete koje sa mnom trčkara po dvorani.“

Sanda Šeparović pokrenula je portal Djeca.hr uz kojega organizira i različite radionice za djecu (radionice kuhanja, šivanja, restauracije, programiranja itd.), rođendane i prvi aquatlon za djecu na Korčuli. S mužem koji je živio u Londonu je došla na ideju bankovnog softwarea za mikrokreditiranje, kada je nastao Oradian kojega je Forbes svrstao u top 5 IT firmi u Europi. Za Sandu je ipak portal Djeca.hr posao koji radi s najviše ljubavi.

biznis cafe | Author: Promo Foto: Promo

Na kraju se predstavio i Tomislav Kuljiš, osnivač i voditelj Centra za prirodno roditeljstvo i Integral Personal Development Centar and School koja djeluje u Zagrebu, Rijeci i Beogradu. Nikad nije volio raditi u sistemu pa je slobodu pronašao u poduzetništvu. Iako je bio vrlo uspješan u biznisu – 90-ih je kupio zgradu sa svoj biznis i imao stotinjak zaposlenika, pitao se što u tome mijenja ljudima život, što ih u tome čini sretnima. Kada nije našao odgovor shvatio je da se time više ne želi baviti i u pet godina postavio temelje za posao koji je u skladu s njegovom životnom misijom. Publiku je pozvao na radionicu u sljedećem tjednu o psihološkom razvoju djeteta.

Darko Petanjak predstavljao je udrugu i humanitarnu inicijativu Crveni nosovi čija je misija prostore dječjih bolnica iz tužnih transformirati u sretnije.

Dijana Bušić predstavila je webshop proizvoda za bebe Male stvari na www.male-stvari.hr koji je nastao iz potrebe: „Željeli smo,i kada su djeca u pitanju, da nas okružuju stvari koje su kvalitetne, trajne, zanimljive, posebne i jako praktične. Takvih stvari nije bilo u Hrvatskoj prije par godina.“ Sve je u publici nasmijala rekavši da još uvijek osjeća strast prema svome biznisu jer joj ljudi prilaze dok su još u idiličnom razdoblju obiteljskog života. Dijana je gostu iz publike poklonila posebno dizajniran poklon iz webshopa.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.