Beba Zdravlje i njega bebe 01. lipnja 2016.

Samo polovica roditelja svjesno je važnosti rituala kupanja za razvoj djeteta

Beba se kupa s mamom
Foto: Shutterstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Prve emocionalne poveznice djeteta izrastaju iz fizičkog kontakta te služe postavljanju temelja emocionalnog i intelektualnog razvoja kasnije u životu

Johnson's® Baby pokrenuo je novu globalnu kampanju naziva „I još puno više“ kojoj je cilj inspirirati roditelje da posvete više pažnje svakodnevnim ritualima u životu svoga djeteta, prvenstveno vremenu kupanja.

Kampanja je nastala kao rezultat on-line istraživanja provedenog u studenom 2014. godine na uzorku od oko 3.500 roditelja diljem svijeta, a koje je pokazalo da 84 posto roditelja smatra vrijeme kupanja najkvalitetnijim vremenom koje provode sa svojim djetetom.

Istovremeno je manje od polovice roditelja (42 posto) ocijenilo vrijeme kupanja izuzetno važnim za razvoj mozga djeteta, unatoč nalazima istraživanja koja pokazuju kako su višeosjetilna iskustva od izuzetne važnosti za oblikovanje djetetovog mozga u razvoju.

Johnson’s® Baby Global Bath Time Report je započeo putem on-line ankete Harris Poll u studenom 2014. godine na uzorku od 3,574 roditelja koji su imali 21 godinu ili su stariji, te su roditelji djece stare između 0-3 godina.

Svakodnevno kupanje djeteta pretvorite u prekrasan ritual

Prema istraživanju, svega 23 posto roditelja diljem svijeta kažu kako masaža djeteta može biti od izuzetne važnosti za razvoj djetetovog mozga iako istraživanja pokazuju da rutina dodira i masaže pomaže u fizičkom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom razvoju te se rutinom masaže djeteta poboljšava mentalni razvoj i pozornost. Prve emocionalne poveznice djeteta izrastaju iz fizičkog kontakta te služe postavljanju temelja emocionalnog i intelektualnog razvoja kasnije u životu. 

Johnson’s® Baby globalna kampanja temelji se na isticanju važnosti rituala u svakodnevnom životu roditelja i djece, poput kupanja, a istovremeno se roditeljima pruža prilika da njeguju mogućnost učenja, razmišljanja, ljubavi i rasta djeteta. Srž same kampanje bilo je svjetsko prikazivanje filma "The Power of Touch" koji pokazuje istinite priče o majkama koje su svojim dodirima uspjele spasiti dječji život. Osim toga, film podupire istraživanje pokazujući kako kontakt dodirom ima značajan utjecaj na djetetov razvoj.

Kao vodeća robna marka u njezi dječje kože, Johnson’s® Baby već više od 120 godina postavlja standarde u kvaliteti njege djeteta, vjerujući u unaprijeđenje rituala njege putem svog širokog asortimana proizvoda za njegu djece u čak 175 zemalja diljem svijeta. 

Više korisnih savjeta pronađite u specijalu Sve o njezi bebe

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.