Djeca koja do treće godine ostvare dobar emotivan odnos i povezanost s majkom imaju bolje preduvjete za stvaranje kvalitetnih odnosa u kasnijoj dobi
Djeca koja su razvila jak emotivan odnos i povezanost s majkom u predškolskom razdoblju stvaraju kvalitetnija i čvršća prijateljstva tijekom školskih godina. Studiju s ovim podacima objavilo je Sveučilište u Illinoisu, a u sklopu istraživanja praćen je razvoj više od 1000 djece starosti između tri i deset godina.
Dijete razvija bolje razumijevanje drugih
Rezultati istraživanja pokazali su da djeca koja do 3. godine uspostave jaku emocionalnu povezanost s majkom, pozitivnije gledaju na društvenu interakciju u prvom razredu te stvaraju dublja prijateljstva u trećem. Voditeljica istraživanja Nancy McElwain naglasila je kako u sigurnom i toplom emocionalnom odnosu majka-dijete, dijete razvija pozitivnije i bolje razumijevanje drugih.
Visoka razina povezanosti može osigurati i bolje jezično izražavanje u kasnijoj dobi. Otvorena i iskrena komunikacija o osjećajima između majke i djeteta povećava djetetovu društvenu kompetenciju i vodi do boljih međuljudskih odnosa.