Je li miran telefonski razgovor i za vas nemoguća misija otkad imate dijete? Pročitajte što možete učiniti kako biste razmijenili barem najvažnije informacije s osobom s druge strane linije
Čim započenete telefonski razgovor, vaše se dijete stvori pokraj vas i hitno treba vašu pažnju. Idealno bi bilo kad bi dijete moglo strpljivo pričekati da završite razgovor, no primjerice jedan dvogodišnjak još nema sposobnost za takvo nešto.
Patricia Henderson Shimm, autorica knjiga o roditeljstvu i savjetnica na portalu Babycenter.com, zato preporučuje da razgovore svedete na minimum dok vam je dijete u blizini.
Na stranu hitni slučajevi, kaže savjetnica za roditelje, ali polusatno časkanje preko telefona nije dobra ideja, osim ako vam netko drugi čuva dijete. Kad telefon zazvoni, dajte svom djetetu nešto što će ga zaokupiti neko vrijeme, poput kocki ili knjige, a s osobom koja vas je nazvala razmijenite najbitnije informacije i dogovorite se da ćete je nazvati kad vam dijete zaspi.
Ako se dijete odmah uzvrpolji, recite mu: "Znam da ne voliš kad je mama na telefonu, ali nekad moram kratko razgovarati s nekim. Brzo ću biti s tobom." Tako će i osoba koja vas je zvala znati da ne možete dugo pričati. Svakako održite obećanje i potpuno se posvetite djetetu čim završite razgovor.