Istraživanje pokazalo je da djeca imaju u prosjeku četiri igračke s kojima se nikada nisu ni igrala
Prema istraživanju, ispostavilo se da u najboljem slučaju djeca za otprilike mjesec dana gotovo u potpunosti prebole novu igračku. No, većini djece nove igračke dosade i mnogo prije toga, a roditelji nevjerojatnom brzinom odbacuju igračke u savršeno dobrom stanju!
The British Heart Foundation upravo je otkrila da 28 posto roditelja iz Velike Britanije "priznaje da često bacaju igračke u savršenom stanju", izvještava Yahoo News. "Novo istraživanje roditelja otkrilo je da dijete u prosjeku izgubi interes za igračku u roku od samo 36 dana. Petina roditelja rekla je da je njihovo dijete izgubilo interes nakon 11 sati igre, dok je 8 posto reklo da je njihovoj djeci nova igračka dosadila za manje od sat vremena. "
Na ovaj trend možda djelomice utječu djeca koja više koriste ekrane i tablete za zabavu i rjeđe se igraju igračkama. Ovi rezultati istraživanja su sjajan podsjetnik za sve nas na važnost promišljenog odabira igračaka i možda barem pokušavanje izbjegavanja impulzivnih kupnji koje bi mogle ubrzo završiti na otpadu!
Mnoštvo novih igračaka završava u smeću!
Iako je ova anketa provedena u Velikoj Britaniji, velika je vjerojatnost da ova priča vrijedi za svu djecu zapadnog svijeta. Zaklada ističe da ovo ne samo da pokazuje da trošimo novac na igračke s kojima se djeca neće igrati, već da mnoštvo savršeno dobrih igračaka završava u smeću!
Njihovo istraživanje pokazalo je da djeca "imaju u prosjeku četiri igračke s kojima se nikada nisu ni igrala - što bi moglo ukazivati na čak 162 milijuna neiskorištenih igračaka u Velikoj Britaniji".
Osvijestimo se
Britanska zaklada potiče roditelje da budu dio projekta "Amnestije igračaka" darujući neželjene igračke u dobrotvorne svrhe. Također, nadaju se da će roditelji pažljivije razmisliti o tome gdje završavaju njihove vrlo malo korištene ili čak neiskorištene igračke.
Ovo je izvrstan poticaj za preispitivanje izbora i konzumerističkog duha u kojem živimo! Možda bi roditelji, umjesto posjeta dućanima s gomilom igračaka, trebali posjetiti mjesta na kojima će djeca učiti i stvarati uspomene, a novac umjesto na igračke usmjeriti prema nečemu što će svima dugoročno koristiti.