Trudnoća Trudnica 31062 prikaza 24. kolovoza 2019.

6 jednostavnih načina kako smanjiti oticanje u trudnoći

trudnica
Foto: Shutterstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Tijelo u trudnoći buja poput balona pa se često trudnice osjećaju 'veliko'. Tijelo proizvodi oko 50 posto više krvi zbog potreba bebe koja raste u maternici, tako da je oticaje u trudnoći normalno

Zadržavanje vode u tijelu česta je pojava tijekom trudnoće, a uzrokuje oticanje ruku, nogu, stopala i gležnjeva.

Donosimo nekoliko jednostavnih načina kako smanjiti ovu neugodnu pojavu.

1. Smanji unos soli

Sol u tijelu veže vodu pa bi smanjeni unos soli mogao utjecati i na smanjenje zadržavanja vode u tijelu. Zadržavanje tekućine i naticanje u trudnoći

2. Povećaj unos magnezija

Magnezij se pokazao učinkovitim u smanjenju zadržavanja vode. Dobri izvori magnezija su orašasti plodovi, cjelovite žitarice, tamnozeleno lisnato povrće i tamna čokolada, a dostupan je i u obliku dodataka prehrani.

Možda te zanima... Što je preeklampsija u trudnoći i kako utječe na porod? Trudnoća

3. Povećaj unos vitamina B6

Vitamin B6 može pomoći u smanjenju zadržavanja vode u tijelu, a namirnice bogate vitaminom B6 uključuju banane, krumpir, orahe i meso.

4. Jedi hranu bogatu kalijem

Kalij može smanjiti zadržavanje vode na način da utječe na povećanje stvaranja urina i smanjenje količine soli u tijelu. Simptomi u trudnoći koje ne smijete ignorirati

5. Koristi maslačak

Maslačak je poznata biljka koja se već stoljećima u narodnoj medicini koristi kao prirodni diuretik.

6. Izbjegavaj rafinirane šećere

Unos rafiniranih šećera može povećati razinu inzulina u tijelu koji pak povećava reapsorpciju soli u bubrezima što dovodi do zadržavanja vode u tijelu.

Trudnoća stopala trudnica Možda te zanima... 5 dijelova tijela koji otiču u trudnoći Trudnoća

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.