Istraživanja pokazuju da ne postoji samo jedna vrsta autizma, već mnoge podvrste koje utječu na oko 70 milijuna ljudi širom svijeta
Kiehl’s Since 1851 objavio je početak suradnje s poznatim glumcem i dobitnikom nagrade Oscar Matthewom McConaugheyjem, kako bi pružili podršku najpoznatijoj svjetskoj organizaciji koja promiče svjesnost o autizmu, Autism Speaks. Kiehl's je u Hrvatskoj dodatno obogatio ovu humanitarnu priču objavivši suradnju i s lokalnom udrugom, Udrugom za autizam Zagreb.
Kiehl's i Matthew McConaughey kreirali su zaista poseban video kako bi podignuli razinu svijesti i proširili poruku da „djeca s autizmom više no ikad trebaju našu pomoć.“ Kiehl’s poziva svoje vjerne kupce i Kiehl's prijatelje da podijele video na društvenim mrežama, a Kiehl's će za svako dijeljenje, do iznosa od 200.000 dolara, donirati 1 dolar organizaciji Autism Speaks. Partnerska će suradnja uključivati i predstavljanje posebnog izdanja jednog od najomiljenijih Kiehl'sovih proizvoda pod nazivom Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream. Matthew je u crteže geometrijskih oblika koji odišu energijom i vedrinom uklopio i dijelove slagalice, kako bi odao počast radu organizacije Autism Speaks i njezinom prepoznatljivom zaštitnom znaku, plavoj slagalici (blue puzzle).
Poremećaji autističnog spektra (ASD) odnose se na niz stanja karakteriziranih otežanim usvajanjem socijalnih vještina, ponavljajućim ponašanjima te poteškoćama u govoru i neverbalnoj komunikaciji. Istraživanja pokazuju da ne postoji samo jedna vrsta autizma, već mnoge podvrste, koje utječu na oko 1% svjetske populacije.
Kiehl's, Autism Speaks i Matthew McConaughey kroz ovu će kampanju zajedničkim snagama prikupljati sredstva za iznimno važna istraživanja i nužne resurse te raditi na podizanju svijesti, kako bi ljudi što bolje razumjeli i prihvatili djecu i odrasle osobe s autizmom.
„Oko 70 milijuna ljudi širom svijeta ima neki oblik autizma. Primijetio sam da mnogi učenici koji sudjeluju u našem programu imaju poremećaj iz autističnog spektra. Osobno sam svjedočio kako autizam utječe ne samo na djecu, već i na njihove obitelji“, izjavio je McConaughey. „Iznimno sam počašćen suradnjom s Kiehl'som i organizacijom Autism Speaks. Želimo im pružiti podršku u ranom dijagnosticiranju poremećaja, kao dostupnost potrepštinama koje su im potrebne, kako bismo ovoj nevjerojatnoj djeci i njihovim obiteljima dugoročno poboljšali kvalitetu života“, dalje je objasnio.
Lokalna inicijativa
Predstavnici Kiehl'sa u Hrvatskoj, Udruge za autizam – Zagreb, mediji i Kiehl's prijatelji okupili su se ovaj utorak u Kino Europi Zagreb kako bi razgovarali o autizmu i dali svoj doprinos ovoj temi o kojoj se premalo govori. Cilj provedbe ovog projekta u Hrvatskoj je buđenje svijesti o autizmu, pomaganju i ukazivanju na problem s kojim se osobe s autizmom susreću.
„Najnovija izvješća Centra za kontrolu i prevenciju bolesti Sjedinjenih Američkih Država pokazuju da je učestalost poremećaja iz spektra autizma u osmogodišnje djece još veća, te da iznosi oko 1,5% (jedno dijete od njih 68 i 1 od 42 dječaka“, ističe prof. dr. sc. Jasmina Frey Škrinjar, profesorica na Edukacijsko - rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu.
„Autizam se smatra velikim izazovom današnjeg društva. Nitko sa sigurnošću ne može reći povećava li se doista broj osoba s autizmom ili su promjene u učestalosti javljanja posljednjih dvadesetak godina rezultat izmijenjenih kriterija za dijagnostiku autizma, kao i povećane usmjerenosti roditelja, stručnjaka i društva u cjelini na postojanje autizma.“ Na lokalnoj razini, Kiehl’s nastoji potaknuti razgovor na društvenim mrežama uključivanjem Kiehl's prijatelja, zajednice i poznatih osoba, te pomoći u radu Udruzi za autizam Zagreb donacijom od 37.000,00 kuna.