10. veljače 2015.

Modni medvjedi za dječje obroke u hrvatskim školama

mark katic
Foto: John Pavlish
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i hokejaši Medveščaka udružili su snage kako bi prikupili donacije za školske obroke djeci iz obitelji lošijeg imovinskog stanja diljem Hrvatske u kampanji #DaNeBuduGladni humanitarne udruge Portal dobrote

Tijekom prosinca hokejaši Medveščaka donirali su sredstva za 400 školskih obroka. Svjesni situacije kako je ovo odličan početak, ali ne i dovoljno sredstava za ovu kampanju, Medvjedi su pozvali i svoje prijatelje da im se pridruže. Među prvima kampanji se pridružila poznata hrvatska modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i njezin Lei Lou tim. Zadatak hokejaša bio je odabrati 'svoju Medvjedicu' i prirediti joj jedno iznenađenje za prvi susret, a koji je zatim svojim aparatom zabilježio mladi fotograf Ivan Pavliš. Hokejaši su tako svoje nove prijateljice, odjevene u kreacije Aleksandre Dojčinović, izveli na čaj, zaigrali s njima partiju karata, nacrtali njihov portret, čitali im bajke, darovali cvijeće, pripremili torte. #DaNeBuduGladni

Cilj kampanje je prikupiti novčane donacije za dječje školske obroke u hrvatskim školama. Upravo iz tog razloga ovo snimanje samo je uvod u akciju prikupljanja donacija za obroke. Donacije će se prikupljati prodajom plišanih Medvjedica u kreacijama dizajnerice Aleksandre Dojčinović te prodajom ekskluzivnog kalendara s fotografijama hokejaša i Medvjedica tiskanog u limitiranom broju primjeraka. 

Prodajom 30 plišanih Medvjedica plan je osigurati jednogodišnje obroke u školama za 30 hrvatskih učenika. Stoga je početna cijena jedne plišane Medvjedice u kreaciji Aleksandre Dojčinović 1.600,00 kuna što odgovara vrijednosti školskih obroka za jedno dijete tijekom jedne cijele školske godine. Medvjedice su u prodaji od 14.2. – praznika ljubavi, a mogu se kupiti putem stranice www.aukcije.hr na kojoj je svaki donator u mogućnosti ponuditi i veću donaciju i tako osigurati još veći broj obroka, putem facebook stranice udruge Portal Dobrote, putem www.medvescak.com kao i putem facebook stranica KHL MEDVEŠČAK Zagreb i modnog brenda Lei Lou.

Limitirana edicija kalendara s fotografijama iz kampanje po cijeni od 45 kuna, što je jednako vrijednosti tjednog obroka za jednog hrvatskog školarca, bit će u ekskluzivnoj prodaji također od 14.2.  i zatim na domaćim utakmicama Medveščaka koje se igraju u Domu sportova 20. i 22. veljače. Kalendar se može naručiti putem facebook stranice udruge Portal Dobrote i KHL MEDVEŠČAK Zagreb

Sav prihod ostvaren prodajom plišanih Medvjedica i promotivnih kalendara u cijelosti će biti doniran za kampanju "Da niti jedno dijete u hrvatskim školama ne bude gladno“ humanitarne udruge Portal dobrote čiji je cilj pomoći onim hrvatskim učenicima čiji roditelji nisu u mogućnosti financirati školske obroke zbog lošije imovinskog stanja, a koja nisu u programu socijalne skrbi budući im roditelji mjesecima ne primaju plaću ili su pod ovrhama ili imaju iznimno niska primanja. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.