Trudnice studentice

Izvan raspona! Odustani

Sortiraj odgovore

Najstariji
  • Najnoviji
  • Najstariji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7Mama dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7Mama te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar Sara9

    Sara9

    Broj poruka: 790

    Prijavi adminu

    Drage moje, ima li još koja trudnica studentica? Upravo se jedna cura javila u vezi porodiljne naknade, pa mislim da bi nam dobro bilo kad bi imale svoju grupu da plačemo oko rokova i ispita :)

  • Avatar LuKi5

    LuKi5

    Broj poruka: 2550

    Prijavi adminu

    Hehe nisam trudnica ali sam studentica. Trenutno je faks u statusu mirovanja. Ali sljedece godine slijedi povratak :)))

    14.06.2014. L ♥

    [lilypie.com]

  • Avatar Sara9

    Sara9

    Broj poruka: 790

    Prijavi adminu

    Ooo pa to nisam znala :D Kad će bebica godinu napunit? I koji si faks?

  • Avatar LuKi5

    LuKi5

    Broj poruka: 2550

    Prijavi adminu

    14.6.2015. Ce mu biti tocno godina dana :)) Informaticki dizajn, ti? Kad ti je termin? :))

    14.06.2014. L ♥

    [lilypie.com]

  • Avatar Sara9

    Sara9

    Broj poruka: 790

    Prijavi adminu

    Sociologija, sad u deveti završila preddiplomski i upisala diplomski :) A daaaaj mi smo se oženili 14.06. ove godine :D termin 19.04.!

  • Avatar Luli2

    Luli2

    Broj poruka: 136

    Prijavi adminu

    I ja sam jos student. Sad sam upisala 2.apsolventsku godinu i jos se vodim kao redovan student. Nadala sam se da cu diplomirat do poroda ali mi se cini da necu jer imam jos mjesec dana do poroda a mentorica mi odugovlaci sa citanjem i vracanjem diolomskog 

  • Avatar Sara9

    Sara9

    Broj poruka: 790

    Prijavi adminu