Cilj udruge Adopta je osvijestiti važnost sustavnog poučavanja toleranciji različitosti kod djece predškolskog uzrasta i doći do mjera kako se takav pristup može sustavno provoditi
U organizaciji udruge Adopta – Udruge za potporu posvajanju održan je okrugli stol pod nazivom "Kako i kada poučavati toleranciji?" u Uredu pravobraniteljice za djecu. Cilj je osvijestiti važnost sustavnog poučavanja toleranciji različitosti kod djece predškolskog uzrasta i raspraviti kako se takav pristup može sustavno provoditi.
Na okruglom stolu okupili su se predstavnici različitih odgojno-obrazovnih institucija zainteresiranih za tematiku poučavanja prihvaćanja različitosti kod djece predškolske dobi, a kao sudionici okruglog stola, uz predstavnike Adopte, bili su i mr.sc. Maja Gabelica Šupljika - zamjenica pravobraniteljice za djecu, prof. Tijana Vidović, viša stručna savjetnica Službe za predškolski odgoj i obrazovanje pri Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, mr.sc. Andreja Silić - viša savjetnica za predškolski odgoj iz Agencije za odgoj i obrazovanje te doc.dr.sc. Josipa Mihić - socijalna pedagoginja s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.
Na početku okruglog stola predstavljen je Adoptin projekt To-To-Tolerancija koji je Udruga ADOPTA provela u suradnji sa Dječjim vrtićem "Prečko" iz Zagreba, Dječjim vrtićem "Grigor Vitez" iz Samobora i Romskim nacionalnim vijećem sufinanciranog od
Na predstavljanju projekta To-to-tolerancija mnogi sudionici su iskazali podršku tom projektu i želju da se projekt nastavi kroz suradnju s ostalim dječjim vrtićima. Tom prilikom, zamjenica pravobraniteljice za djecu mr.sc. Maja Gabelica Šupljika je izjavila: "Živimo u vremenu i društvu gdje je netolerancija prisutna u javnom prostoru, u medijima, u školi, obitelji, na ulici, na internetu, na sportskim terenima. Osim zadivljujućih humanitarnih akcija, suočavamo se s odsustvom empatije, govorom mržnje, tek deklarativnom opredijeljenosti za jednakost sviju i za ljudska prava. Mnogi odrasli i roditelji među njima se netolerantno ponašaju, prihvaćaju agresivnu komunikaciju, nasilno reagiraju u kući na poslu i u javnosti. Sve to zbunjuje djecu i potiče pitanja: što je istina, kako se u stvari treba ponašati i treba li se drukčije ponašati prema drukčijima? Zato je važno da što ranije, već u predškolsko doba djeca dobiju odgovore na ovu zbunjenost i što ranije započnu s razvojem spremnosti i zrelosti za aktivno zauzimanje za poštivanje jednakih prava za sve. Zbog toga bi ovaj vodič mogao biti dio jednog održivog i trajnijeg programa razvoja za toleranciju u predškolskoj dobi."