Školarci Slobodne aktivnosti 26. rujna 2018.

Smartplay - upoznavanje i učenje novih tehnologija kroz igru

Foto: promo
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Smartplay želi potaknuti djecu, roditelje i obrazovne institucije na učenje i upoznavanje novih tehnologija kroz igru te istovremeno otvoriti vrata učenja kroz igru djeci od najranijih uzrasta

Ideja Smartplay misije vođena je hands-on pristupom i igrom kroz koju djeca uče, a da pritom nemaju samo opterećenje tom spoznajom. Kombinirajući posljednja tehnološka dostignuća renomiranih svjetskih brendova, Smartplay želi povezati razvoj djeteta s novim tehnologijama, znanosti i umjetnosti promovirajući logički način razmišljanja, poticanje kreativnog rješavanja problema, kritički način razmišljanja te koncept kodiranja. Naravno, sve to na zabavan i djeci zanimljiv način.

Zapravo, njihova želja je omogućiti djeci da kroz igru uče na zabavan i inovativan način tako što će se njihovim pametnim igračkama dobro zabaviti, a istovremeno razvijati potrebne vještine i znanja za daljnji razvoj. 

Njihove pametne igračke ujedno su i obrazovni alati koje nude školama, vrtićima i izvanškolskim programima te pružaju podršku u implementaciji prema željenom nastavnom programu. Svakako treba naglasiti da su Smartplay proizvodi od renomiranih proizvođača koji su prepoznati u svijetu te je većina njih uključena u državne kurikulume zemalja diljem svijeta.

Kad spominjemo proizvode, ne smijemo izostaviti one najpoznatije: 

  • Ozobot - mali robot velikih mogućnosti
  • Osmo - igra koja nadilazi granice ekrana
  • Cubetto - kodiranje kroz igru za djevojčice i dječake u dobi od tri do sedam godina bez upotrebe ekrana

Ostale pametne igračke možete pogledati u njihovoj web trgovini ili ih kontaktirati s upitom na mail!

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.