Vrlo malo djece zaista uči samostalno, već uglavnom roditelji sjede s njima i pomažu im. Također, djeca u pravilu teže rade ono što moraju
Jedno istraživanje, u kojem je sudjelovalo 10.000 djece pokazalo je da je domaća zadaća, tijekom većine školovanja, za djecu potpuno beskorisna, a čak može imati i negativan učinak za dječje obrazovanje.
Ispostavilo se da su djeca mogla mnogo više napredovati da su umjesto domaće zadaće, radila neke druge stvari. Ovo se ne odnosi na djecu u starijim razreda srednjih škola, kojima domaća zadaća zaista pomaže.
Kako roditelji ubijaju motivaciju djeteta za učenje?
Do sada je bila prihvaćena teorija da riješevanjem domaće zadaće djeca uče važnu vještinu - samostalno učenje. Ipak, pokazalo se da vrlo malo djece zaista uči samostalno, već da su uglavnom roditelji ti koji sjede s njima i pomažu im. Također, djeca u pravilu teže rade ono na što su primorani, pa bi alternativne metode edukacije bili mnogo učinkovitiji u učenju i obrazovanju.