Svake godine prije Super Bowla mnogi se pripremaju na razne načine, a među važnijim stvarima su reklame na koje se troše nezamislive svote novca. Među pregršt onih sa slavnima, nas je dirnula ova…
Super Bowl je jedan od najvećih i najvažnijih događaja u američkom sportu. Svake godine, početkom godine, sve se vrti oko Super Bowla. Sve oko tog spektakla je – spektakl. Kako nastupi, tako i posjetitelji, reklame, a nekad se dobije dojam da je možda najmanje bitna – utakmica. No, i utakmica je bitna, ipak.
Brojne slavne osobe dobiju jako puno novca za sudjelovanje u nekima od najjačih i najmoćnijih reklama koje se puštaju u posebnom terminu, najvažnijem od svih – u poluvremenu utakmice. Vin Diesel, Ben Affleck, Paris Hilton, Matthew McConaughey, Martha Stewart, David Beckham, Matt Damon, Harrison Ford, Snoop Dogg samo su najzvučnija imena, a nismo ni spomenuli Meg Ryan i Billyja Crystala koji su za ovu priliku snimili reklamu u kojoj su rekreirali kultnu scenu s orgazmom iz filma Kad je Harry sreo Sally.
No, nas zanima roditeljstvo! Pa nam je jedana reklama otela pažnju i osvojila nas. I to pored svega i svih borbi koje vodimo, osvojiola nas je ona o tehnologiji i umjetnoj inteligenciji. Da, sve te tri stvari skupa. Radi se, naime, o oglasu za Google, odnosno njihov Pixel 9 s Gemini Liveom.
U oglasu jedan otac potraži pomoć umjetne inteligencije da mu pomogne pripremiti se za važan razgovor za posao. Glas iz njegova telefona kaže mu da govori o poslu zbog kojeg je najviše tog naučio, na što ovaj muškarac počne govoriti o svom očinstvu, odnosno vremenu koje je proveo kao otac svojoj kćeri.
Govoreći o svom iskustvu, otac koristi poslovne fraze, dok istovremeno gledamo slike njega kako odgaja svoju kćer.
Kad je njegova kći odbijala svoju hranu, on je „naučio prihvaćati konstruktivnu kritiku“. Navikao se na „dugotrajni rad s malim timom", dok su se on i njegova supruga izmjenjivali za buđenja usred noći. Postao je „vrlo dobar u multitaskingu" dok je držao bebu, hranio je, razgovarao telefonom i zapisivao poruku dok mu je pas trčao oko nogu.
„Nemam uvijek sve odgovore, ali uvijek napravim posao koji moram, bez obzira na to koliko mi treba“ kaže ovaj tata, dok se prisjeća kako je pretraživao Internet da bi saznao kako djetetu objasniti bullying.
Osim tog, ovaj je tata još usavršio svoje pregovaračke vještine s kćeri prije odlaska na spavanje, surađivao s timom – obitelji, dok su pregovarali o obiteljskim kostimima za Noć vještica i završio obaveznu obuku na radnom mjestu učenja TikTok plesnih pokreta. Najvažnije je, kaže, da nije uvijek u pravu, ali je spreman ispričati se kad nije.
Kad ga umjetna inteligencija pita „što ga motivira“, tata razmisli, pa kaže:
„Pretpostavljam da je to što se ljudi mogu osloniti na mene. I znati da se ja mogu osloniti na njih.“
Za to vrijeme snimka prikazuje tatu koji odvozi svoju kćer na fakultet. Nakon što se ona udalji od auta, tati brada počinje podrhtavati. A kad se kći okrene kako bi posljednji put zagrlila svog tatu, on je zamišlja i kao samouvjerenu tinejdžericu kakva je sada i kao preslatku malu bebu kakva je bila.
„To je sjajan odgovor! Zvuči kao da ste spremni“, kaže glas umjetne inteligencije.
Kad tata klikne mišem kako bi započeo razgovor za posao, sa strane, na podlozi za miša, može se uočiti ružičasti post-it s ručno ispisanom porukom: „Sretno, tata!"
Pored svih ovakvih i sličnih oglasa iz mamina kuta, koje smo imali prilike vidjeti, ovaj je potpuno drukčiji jer je – tata u igri.