PROHODAVANJE

Sortiraj odgovore

Najstariji
  • Najnoviji
  • Najstariji
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7Mama dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7Mama te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Anna1234

Broj poruka: 1

Prijavi adminu

Pitala bih Vas nesto za svoju curicu. Rođena je 30.1.2020, evo sad ce joj godina i mjesec dana, međutim nikako ne staje na noge, a kamoli da ima govora o nekakvom prohodavanju. Vec sam pomalo zabrinuta, obzirom da su dvije starije bile puuuuno naprednije. Ona hoce kratko stat kad je uz nesto postavimo… al to je minut u vr' glave, odmah ide sjest. Korak niti jedan nije napravila, niti uz predmete. Također se sama ne ustaje na noge. Eventualno na koljena. A puže brzinom munje.
    Savjeti?

• thanhan11

Broj poruka: 1

Prijavi adminu

A healthy baby will have the following motor development:

Children 1 month old can turn their heads;
    Baby 2 months old can raise their head and when sleeping can stretch 2 legs comfortably;
    At 3 months old, when lying on his tummy, he can support his hand and turn over. The hand can hold objects and likes to bring it to his mouth to explore;
    Children 4 - 5 months old can crawl forward;
    At the age of 6 months, the child can sit on his stomach and turn over when lying on his stomach;
    Children 7 - 9 months old can sit firmly, crawl quickly, when holding hands on the bed, next to the table, chair can stand by themselves and step by step;
    Children 10 - 12 months can learn to walk step by step, following things that they hold on;
    Children 12-18 months old can walk, hold to climb stairs and climb onto chairs;
    24-month-old babies can go up and down stairs by themselves without a lead, can jump on one leg and can kick a ball;
    3-year-old children can run and play.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.