Najnoviji brend koja prikazuje u reklamama netaknute trbuhe i tijela ne-modelnih mama u svojim reklamama je Mothercare, britanski lanac kolica, autosjedalica i opreme za mame i bebe
Dugo su se brendovi i oglašivači obraćali majkama na jedan način: prodaju nam idealiziranu verziju majčinstva u kojoj su naši domovi besprijekorni, naši su životi jednostavni i naša tijela su bez strija i viška kilograma.
No, tijekom proteklog desetljeća oglašivači su otkrili moć odražavanja stvarnosti. Ispostavlja se da je vrednovanje potrošača kao što smo mi sjajan način da se stvari prodaju i promijene. Budući da je Doveova "Kampanja za pravu ljepotu" šokirala publiku srednjih godina prikazivanjem tijela ne-modela u donjem rublju, brendovi su pretvarali reklamne kampanje u kampanje za pozitivnost tijela, odražavajući sadržaj i jezik pokreta društvenih mreža.
Najnoviji brend koji prikazuje u reklamama netaknute trbuhe i tijela mama koje nisu modeli u svojim reklamama je Mothercare, britanski lanac kolica, autosjedalica, odjeće i sve ostalo što koriste mame.
Mothercareina kampanja "Body Proud Mums" dovela je prave mame pred kameru fotografkinje Sophie Mayanne, koja je poznata po tome što je autentična, a nesavršenu ljepotu ljudskog tijela ostavlja netaknutima. "Slike prikazuju sirovo i nevjerojatno emocionalno iskustvo poroda. Cilj je da se mame svih oblika i veličina identificiraju s ovim fotografijama na ovaj ili onaj način i da se osjećaju sigurnije u svojim nesavršenostima", kaže Maryanne.
Sada se reklame prikazuju u londonskom javnom prijevozu i postaju viralne na društvenim mrežama. Ljudi diljem svijeta pričaju o ljepoti postporođajnih tijela ili, kako kaže Guardian, "jastučastih trbuha i naboranih grudi". Kao što je Sophie Mayanne, fotografkinja, izjavila za CNN, fotografije govore o dokumentiranju i prikazivanju raznolikosti majčinstva jer "postoji mnogo marginaliziranih tijela koja ne vidimo u medijima".
Kritičari kampanje sugeriraju da ona ojačava ograničavajuće ideje o ženskoj vrijednosti u društvu i ne čini ništa za normalizaciju postporođajnih tijela.
Prikazivanje raznovrsnih tijela u oglašavanju pomaže im u normalizaciji, što pomaže ženama da se osjećaju ugodno u vlastitoj koži.
Oglašavanje se koristi za prodaju stvari, ali nuspojava nam daje ideju o tome tko bismo trebali biti. Ova kampanja govori majkama da su njihova tijela lijepa i da trebaju voljeti ono što jesu. To je važna ideja, vrijedna pojačanja na bilo koji mogući način. Činjenica da se ona koristi za prodaju kolica ne čini je manje važnim ili moćnim.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7Mama dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7Mama te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.