Cilj nove akcije SOS Dječjeg sela Hrvatska jest podići svijest o problemima djece koja žive u SOS Dječjim selima Lekenik i Ladimirevci te potaknuti građane da pozivom na humanitarni broj telefona 060 90 55 doniraju 6,25 kn po pozivu
Već su brojni korisnici Facebooka podržali novu akciju SOS Dječjeg sela Hrvatska "Sjeti se kad si bio dijete!" kojoj je cilj podići svijest o problemima djece koja žive u SOS Dječjim selima Lekenik i Ladimirevci te potaknuti građane da pozivom na humanitarni broj telefona 060 90 55 doniraju 6,25 kn po pozivu.
Kako sudjelovati? Potrebno je odabrati fotografiju iz djetinjstva te je rekonstruirati u sadašnjem vremenu. Na primjer, okupiti iste ljude na istom mjestu, zauzeti sličnu pozu u što sličnijoj odjeći... Fotografija se zatim, zajedno s originalom i hashtagom #sjetise, podijeli na društvenim mrežama uz pozivni tekst; Sjeti se kad si bio dijete! Pronađi fotku iz djetinjstva i već danas snimi što sličniju fotografiju. Prisjeti se kako ti je bilo lijepo i postani anđeo čuvar djetetu iz SOS Dječjeg sela Hrvatska. Kada objaviš fotku, nazovi 060 90 55.
Brižan dom za svako dijete
"Osim što smo htjeli skrenuti pozornost na to da djeca smještena u Lekeniku i Ladimirevcima zaslužuju sretnije djetinjstvo, htjeli smo i da se svi oni koji sudjeluju u akciji, barem na kratko, sjete svog djetinjstva te da ih tako, na nekoliko trenutaka, vratimo u neke bezbrižnije dane. Novac prikupljen ovim putem omogućuje pružanje brižnog doma za svako dijete, a nominiranjem još barem triju osoba da učine isto širi se krug prijatelja, budućih donatora SOS Dječjeg sela Hrvatska.", istaknula je Marinka Šenjug, voditeljica fundraising odjela.
SOS Dječje selo Hrvatska od 1992. godine zbrinjava djecu bez roditelja i roditeljske skrbi te im pruža ljubav i sigurnost u obiteljskom okruženju, trajan dom i obrazovanje za sretno i mirno djetinjstvo. Svako dijete željno je ljubavi, pažnje i prihvaćanja, a već dvadeset i dvije godine SOS Dječje selo to im uspješno i pruža.
Kampanju je za SOS Dječje selo Hrvatska osmislila agencija za integrirane tržišne komunikacije Unex Grupa, na čelu s kreativnim direktorom Krunoslavom Serdarom.