Umjetnost zasigurno dopušta mladim ljudima da pokažu svoje afinitete, snage i talente na različite načine. Umjetničko stvaralaštvo potiče znatiželju i istraživanje koje vodi razvijanju kreativnosti
Svi ljudi posjeduju kreativni potencijal. Uključivanje učenika u umjetničke procese, uz istodobno ugrađivanje elemenata njihove vlastite kulture u obrazovanje, razvija u svakom pojedincu smisao za stvaralaštvo i inicijativu, bogatu imaginaciju, emocionalnu inteligenciju i moralni „kompas“, sposobnost kritičkog mišljenja, smisao za samostalnost te slobodu mišljenja i djelovanja. Odgoj za i kroz umjetnost također potiče kognitivni razvitak i pridonosi da ono što i kako učenici uče odgovora potrebama modernih društava u kojima žive. (Oblikovanje stvaralačkih mogućnosti za 21. stoljeće, 2006.)
Umjetnost zasigurno dopušta mladim ljudima da pokažu svoje afinitete, snage i talente na različite načine. Umjetničko stvaralaštvo potiče znatiželju i istraživanje koje vodi razvijanju kreativnosti koja predstavlja, možda čak i najveću, dobrobit koju umjetnost nosi. Kreativnost i sposobnost maštanja donose koristi i prednosti u svakoj životnoj dobi, u svim granama djelatnosti i u apsolutno svemu što čovječanstvo stvara.
„I iako se umjetnost često doživljava kao periferna i nedovoljno ozbiljna za „pravi posao“ i iako danas često umjetnici žive i djeluju u okviru kulturne oskudice o dobrobitima umjetnosti i likovnog stvaralaštva se govori od pamtivijeka. Najveće priznanje joj možda daje činjenica da se već dugi niz godina koristi kao terapija kod raznih fizičkih, ali i psihičkih bolesti. Njome se može utjecati na čitav niz poteškoća poput manjka koncentracije, depresije, napetosti, nervoze, psihoze i sl. Umjetnost budi mnoge pozitivne emocije poput zadovoljstva, snage, kontrole, vještine, sigurnosti. Ukratko potiče sreću i optimizam.“ navodi Melita Omeragić, kiparica i waldorfska pedagoginja.
Kada se govori o poslovima, stručnjaci navode da u je razvijenim društvima najtraženiji radnik osoba koja je prilagodljiva, koja može prepoznati inovativna rješenja koja će dodatno unaprijediti funkcioniranje određenog programa, napraviti takav projekt i bez ustručavanja predstaviti ga nadređenima te cjelokupnoj javnosti i zato besramno pokupiti lovorike! …i prisjetite se da se da se i genij Tesla najviše družio s umjetnicima!
Ako je i tvoje dijete umjetnička duša i razmišlja o upisu u Školu primijenjene umjetnosti proučite tečaj Priprema za prijemni ispit u ŠPUD koji se odvija pod stručnim vodstvom kiparice Melite Omeragić u zagrebačkom studiju Lapo Lapo i na kojem će polaznici naučiti kako nacrtati stolac po promatranju i kompoziciju u boji.