Roditelji Sretna mama 182 prikaza 20. lipnja 2016.

6 lakih koraka do gubitka kilograma

Žena u kupaćem kostimu
Foto: Shutterstock
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Kad se radi o gubitku kilograma, svaki savjet je dobrodošao. Promijenite svoju rutinu i uvedite neke nove prehrambene navike

1. Grickajte bademe

Kada poželite grickalice, zaboravite na čips ili kokice. U nedavnom istraživanju u Kaliforniji među 65 žena koje su bile na niskokalorijskoj prehrani, istraživači su otkrili da su one koje su zamijenile nezdrave grickalice s orašastim plodovima imale 50 posto više uspjeha u smanjenju opsega struka iako su obje skupine unijele jednak broj kalorija.

2. Napunite se vlaknima

’’Hrana koja se sporije probavlja omogućava i sporiji dotok glukoze u krv’’, kaže Marie Savard, autorica knjige ”The Body Shape Solution to Weight Loss and Wellness”. Zbog toga se u krv luči manje inzulina, a manje inzulina smanjuje i skladištenje masnih naslaga na trbuhu i oko struka.

Trbuščić nakon poroda smanjite dubokim disanjem

3. Zasitite se uz bjelančevine

Gram bjelančevina sadrži jednako kalorija kao i gram ugljikohidrata (a dvostruko manje od grama masnoća), ali bjelančevinama treba znatno dulje kako bi se probavile, pa i dulje pružaju osjećaj sitosti. Uz to, bjelančevine snižavaju razinu hormona grelina, zaduženog za stimuliranje apetita.

4. Preskočite umjetne zaslađivače

Umjetni zaslađivači ometaju sposobnost tijela da regulira unos kalorija kroz osjetilo okusa (tijelo ne dobiva signal da unosi previše slatkog kao što je to slučaj kod konzumacije prirodnih šećera), pa na kraju unesemo znatno više kalorija.

11 savjeta za zdravo mršavljenje nakon poroda

5. Izbacite barem jednu visokokalorijsku namirnicu

Ako eliminirate samo jednu visokokalorijsku namirnicu iz svoje prehrane, poput bogate kave sa šlagom ili zamijenite topljeni sir i kruh s müslima i mlijekom, možete smanjiti dnevni unos energije za minimalno 250 kalorija. To znači da uz umjerenu tjelovježbu možete izgubiti od 10 do čak 20 kilograma godišnje!

Vježbe s kolicima za vraćanje forme nakon poroda

6. Dodajte prehrani funkcionalne dodatke

Kako bi lakše održali vitku liniju bez masnih naslaga, pametnu pomoć čine funkcionalni dodaci prehrani. Dodatak prehrani koji danas preporučuje sve veći broj stručnjaka jest konjugirana linolna kiselina. Ova prirodna kiselina neophodna je našem tijelu za razgradnju masnoća i sprječavanje taloženja masnih naslaga na kritičnim dijelovima tijela – trbuh, struk, bokovi.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.