Portal missMAMA i Lidl pokrenuli su kampanju ''Oni su najbolji'' kojoj je cilj odati priznati odgojiteljima i odgojiteljicama koje svakodnevno rade lavovski posao. Odabrano je 9 finalistica koje se natječu za titulu najbolje ''tete'', a koja će ponijeti tu titulu ovisi isključivo o vama. Pomognite nam odabrati najbolju tetu u tri kategorije i glasajte za svoju favoritkinju!
Tijekom života, susrećemo mnoge ljude koji na nas ostavljaju jedan poseban, neizbrisiv trag. Osim naših najbližih, naše obitelji i prijatelja, velik dio našeg života čine i odgojitelji! Kako bismo zahvalili našim odgojiteljima u vrtiću na svemu što rade za našu djecu i dali im zasluženo priznanje, portal missMAMA je u suradnji s Lidlom pokrenuo kampanju pod nazivom ''Oni su najbolji'' te pozvao čitatelje da predlože svoje naj odgojitelje iz vrtića i kažu nam zašto je baš on/ona najbolji/najbolja!
Svojeg naj odgojitelja/odgojiteljicu mogli ste prijaviti u tri kategorije: 1. Naj za igranje, 2. Naj za pričanje i 3. Naj za sve što treba. U moru prijava koje su stizale na našu redakciju jedva smo nekako uspjeli suziti izbor na 9 finalistica koje će se dalje natjecati za titulu najbolje tete, iako moramo naglasiti da su sve, od prve do zadnje, zaslužile to veliko priznanje.
Priče roditelja koji su se tetama, zahvalni na svemu što rade za njihove mališane, odlučili odužiti s nekoliko toplih riječi zaista su nas ganule. I zato, prije nego što odaberemo pobjednicu, želimo s vama podijeliti te iste priče o, možemo slobodno reći - superjunakinjama u očima djece, ali i roditelja.
Pročitajte priču o finalistici u kategoriji Naj za igranje i pomozite nam da odaberemo najbolju od najboljih!
Ines Tudek
Dječji vrtić ''Jabuka'', Zagreb
Priča kojom je nominirana:
Teta Ines dinamiku grupe visoko drži, brižna je do srži! Ima puno energije za svoju malu vojsku, ona ima snagu herojsku! Hrabro se ona s nama nosi i svoje znanje nam rado prenosi! Glavni zadatak joj je žongliranje i balansiranje i zato je baš ona naj teta za igranje.
Teta Ines, duša naših točkica
Naša draga teta Ines
ne skida osmijeh s lica,
bila je duša naših jaslica!
Malo smo porasli, visinom i stasom,
a teta Ines nas prati svojim glasom!
Kada nas ujutro dočeka sa smješkom,
rado bismo ju nagradili pljeskom!
Vatrogastvo voli srcem cijelim,
odmah se i ja za to zanimanje opredjelim!
Dinamiku grupe visoko drži,
brižna je do srži!
Ima puno energije za svoju malu vojsku,
ona ima snagu herojsku!
Hrabro se ona s nama nosi,
i svoje znanje nam rado prenosi!
Glavni zadatak joj je žongliranje i balansiranje
i zato je baš ona naj teta za igranje!
Prvi put me teta Ines oduševila kada sam vidjela kako se s djecom pozdravlja nakon povratka u vrtić, nakon što je cijela grupa skupa s tetama bila u samoizolaciji. Tada sam s mlađom djevojčicom bila na početku privikavanja u toj vrtićkoj skupini i oduševilo me kako je po dolasku u smjenu, na posao i po ulasku u grupu izazvala ovacije mališana te s puno energije, topline i osmjehom prišla svakome od njih, pozdravila ga i vrlo zainteresirano pitala što se događalo kod njih dok se nisu vidjeli te saslušala sve što su joj imali za ispričati, kao stari prijatelji koji se dugo nisu vidjeli.
Moje dijete najviše voli tetu Ines zato što je energična, dinamična, glasna, puno se smije, priča "dječjim jezikom" i zna se postaviti u poziciju ravnopravnosti s njima.
Teta Ines je posebna zato što je kao pozitivni "tornado", koji ne može po grupi prolaziti neprimijetno, već ostavlja trag, u ovom slučaju pozitivan na moje djevojčice. Za njih predstavlja uzor snažne žene koja ima odlike vođe, karizmatično ispunjava prostoriju i u njoj stvara pozitivnu atmosferu.
Za tetu Ines glasujte klikom na Like!
Lidlova robna marka Lupilu nudi bogat i kvalitetan asortiman za mališane: hranu, pelene, kozmetiku, odjeću, omekšivače i deterdžente. Na Lidlovoj web stranici lupilu.hr, namijenjenoj prvenstveno mladim obiteljima, možete pronaći mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Lidl Hrvatska nedavno je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Kroz 12 epizoda serijala na Lidlovu Youtube kanalu, obrađuju se edukativne teme vezane uz majčinstvo – od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.