Vrtić Oni su najbolji! 27. listopada 2021.

Sretni smo što je teta Veronika čitanje uvela u svakodnevni rad s djecom i koristi ga kao pokretačku snagu za razvoj mašte

Foto: Privatna arhiva Veronika Hren

Powered by:

klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Portal missMAMA i Lidl pokrenuli su kampanju ''Oni su najbolji'' kojoj je cilj odati priznati odgojiteljima i odgojiteljicama koje svakodnevno rade lavovski posao. Odabrano je 9 finalistica koje se natječu za titulu najbolje ''tete'', a koja će ponijeti tu titulu ovisi isključivo o vama. Pomognite nam odabrati najbolju tetu u tri kategorije i glasajte za svoju favoritkinju!

Tijekom života, susrećemo mnoge ljude koji na nas ostavljaju jedan poseban, neizbrisiv trag. Osim naših najbližih, naše obitelji i prijatelja, velik dio našeg života čine i odgojitelji! Kako bismo zahvalili našim odgojiteljima u vrtiću na svemu što rade za našu djecu i dali im zasluženo priznanje, portal missMAMA je u suradnji s Lidlom pokrenuo kampanju pod nazivom ''Oni su najbolji'' te pozvao čitatelje da predlože svoje naj odgojitelje iz vrtića i kažu nam zašto je baš on/ona najbolji/najbolja! 

Svojeg naj odgojitelja/odgojiteljicu mogli ste prijaviti u tri kategorije: 1. Naj za igranje, 2. Naj za pričanje i 3. Naj za sve što treba. U moru prijava koje su stizale na našu redakciju jedva smo nekako uspjeli suziti izbor na 9 finalistica koje će se dalje natjecati za titulu najbolje tete, iako moramo naglasiti da su sve, od prve do zadnje, zaslužile to veliko priznanje.

Priče roditelja koji su se tetama, zahvalni na svemu što rade za njihove mališane, odlučili odužiti s nekoliko toplih riječi zaista su nas ganule. I zato, prije nego što odaberemo pobjednicu, želimo s vama podijeliti te iste priče o, možemo slobodno reći - superjunakinjama u očima djece, ali i roditelja.
Pročitajte priču o finalistici u kategoriji Naj za pričanje i pomozite nam da odaberemo najbolju od najboljih!

Veronika Hren
Dječji vrtić Zeko, Trnovec

Priča kojom je nominirana:

Kad teta čita priče lijepe, vesele i strašne, iz knjiga iskaču vile, vještice, mašne. Naučili smo kakav treba biti, što je dobro, što loše, zašto suze ne treba kriti. Nestaju sve tuge, naučili smo kako utješiti druge. Stvorit ćemo bolji svijet, naša teta je za pet!

Među brojnim vrlinama koje ''teta'' Veronika ima, najviše nas je oduševila njena ustrajnost da ljubav prema knjizi i čitanju prenese djeci. Sretni smo što je čitanje uvela u svakodnevni rad s djecom i koristi ga kao pokretačku snagu za razvoj mašte, kreativnosti te pozitivnih ljudskih osobina.

Mnogo je razloga zašto naš sin Jakov voli tetu Veroniku, a sigurni smo da će najviše biti upamćena upravo po pričama i trenucima čitanja u vrtiću. Zbog nje, sve knjižice u našoj kućnoj dječjoj biblioteci su odabrane s posebnom pažnjom, jer svaku ''našu'' priču, teta Veronika mora pročitati i podijeliti s prijateljima iz grupe. ''Što se u priči zbilo? Kakav je tko bio? Dobar? Loš? Zao?'', pitanja su koja se javljaju nakon čitanja i u svakoj životnoj situaciji Jakov traži onu iz priče, a zatim nastaju i maštoviti crteži i radovi.

Osim što je najbolja ''pričalica'', naša teta Veronika je i najbolja učiteljica, ''maštalica'', ''zezalica'' , ''smijalica'', ''igralica'', ''tješilica''… - toliko različitih zanimanja u samo jednoj osobi sa srcem velikim do neba! Sve to i još puno više je nama naša “teta“ Veronika i zato je ona toliko posebna.

Za tetu Veroniku glasujte klikom na Like!

Lidlova robna marka Lupilu nudi bogat i kvalitetan asortiman za mališane: hranu, pelene, kozmetiku, odjeću, omekšivače i deterdžente. Na Lidlovoj web stranici lupilu.hr, namijenjenoj prvenstveno mladim obiteljima, možete pronaći mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Lidl Hrvatska nedavno je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Kroz 12 epizoda serijala na Lidlovu Youtube kanalu, obrađuju se edukativne teme vezane uz majčinstvo – od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.