Velika Barbie kampanja želi pokazati važnost uloge tate u vremenu provedenom u igri sa svojom djevojčicom
2016. Mattel je lansirao veliku Barbie kampanju BUDI ŠTO ŽELIŠ koja je ohrabrivala djevojčice da uživaju u igri i mašti i kroz nju otkrivaju svoje želje i maštanja, te kada odrastu postanu ono što žele. Jer uz Barbie je sve moguće.
Kao nastavak te kampanje, 13.2.2017. Mattel (nastavno na kampanju započetu u siječnju u Americi) u Europi lansira veliku Barbie kampanju kojom žele pokazati važnost uloge tate u vremenu provedenom u igri sa svojom djevojčicom. Barbie je uvijek ohrabrivala djevojčice da budu ono što žele. Da same izaberu svoj put i kroz odrastanje uz igru i maštu odluče što žele postati kada odrastu.
Važan dio odrastanja svake djevojčice su i njihovi tate. Ova kampanja želi pokazati kako oni uživaju u igri sa svojim djevojčicama, i kako time doprinose njenom društvenom, intelektualnom i emocionalnom odrastanju u stvarnom životu. Ona može biti liječnica, učiteljica, astronaut, balerina... Oni su tu da joj pruže podršku i pomognu u odabiru.
Dr. Linda Nielsen s Wake Forest University-a provela je istraživanje koje pokazuje da djevojčice koje od ranog djetinjstva imaju sa svojim tatama odnos pun ljubavi, komunikacije i potpore, vjerojatno će kada odrastu manje patiti od manjka samopouzdanja.
Istraživanja provedena na uzorku od 7300 tata u 14 zemalja pokazuje da:
- 72 % tata prepoznaje da igra s njihovim djevojčicama gradi njihovo samopouzdanje
- 63 % tata misli da je biti ljubazan i hrabar važnije od toga da budeš lijep
- 60% tata misli da je građenje samopouzdanja njihove djevojčice najvažnija lekcija koju ih mogu naučiti
- 62 % tata svoje djevojčice uči praktične stvari
- 47 % tata kažu svojim djevojčicama da budu ono što žele
Tate su važan dio života svake djevojčice. Omogućiti im da rade greške dok odrastaju, ohrabrivati ih da biraju svoj put i dopuštati im da budu ono što žele zadatak je svakoga od njih.
Vrijeme kroz igru i maštu za bolju stvarnost
#tateseigrajusbarbie