Kampanjom #RoditeljiBiraju dm želi prikupiti što više iskustava o korisnosti pojedinih proizvoda za djecu te u suradnji s roditeljima odabrati najkorisnije koji će postati dijelom dm babybonus programa
Na Facebook stranici dm-drogerie markt Hrvatska u ponedjeljak, 12. listopada počela je kampanja #RoditeljiBiraju putem koje roditelji mogu podijeliti koji su im bili najkorisniji i najpotrebniji tijekom prve dvije godine brige o djetetu. Pristigle komentare ocijenit će žiri dm-a te će proizvode uvrstiti u babybonus program po sniženim cijenama.
Od 2004. godine, kada je dm pokrenuo babybonus program za podršku budućim roditeljima i roditeljima djece do dvije godine, njegove pogodnosti koristili su roditelji više od 230.000 djece.
Izravna suradnja s roditeljima
Kampanjom #RoditeljiBiraju dm želi napraviti iskorak i u izravnoj komunikaciji s roditeljima prikupiti što više njihovih iskustava o korisnosti pojedinih proizvoda za djecu te u suradnji s roditeljima odabrati najkorisnije koji će postati dijelom dm babybonus programa.
Korisnici Facebooka koji žele sudjelovati u kampanji, na zidu Facebook stranice dm-a ispod objave o kampanji #RoditeljiBiraju trebaju napisati ime branda i konkretan proizvod te objasniti zašto im je baš on najviše pomogao tijekom brige o tek rođenom djetetu. Kako bi roditeljima zahvalio na pomoći, dm će nagraditi roditelje koji s fanovima dm-a podijele najbolje argumentirane komentare.
Knjižica s popustima na odabrane proizvode
Nove babybonus knjižice s popustima na proizvode koji će biti odabrani u kampanji #RoditeljiBiraju bit će dostupne od 1. siječnja 2016., a proizvode koje će odabrati roditelji, članovi programa mogu očekivati i u sklopu drugih pogodnosti koje nudi program.
Više o kampanji #RoditeljiBiraju pronađite na internetskoj stranici dm-a, a do 25. listopada sudjelovati možete na dm-ovoj Facebook stranici.