Ljudi koji imaju djecu češće mijenjaju statuse na društvenim mrežama, stavljaju više slika, videa i dijele poveznice u većem postotku od ljudi koji nisu roditelji
Ako ste ikad imali osjećaj da su na Facebooku statusi koje čitate jako često o bebama i maloj djeci te da svaki dan iskoči jedan slatki video bebe, vjerojatno niste pogriješili. Zajednička studija provedena od strane Facebook IQ, Ipsos MediaCT i Sound Research, pokazala je da novi roditelji provode najviše vremena na društvenim mrežama.
U studiju je bilo uključeno 8 300 roditelja, starosti između 25 i 65 godina i pokriveni su i roditelji s bebama, malom djecom, školarcima i tinejdžerima. Analizirali su se podaci s Instagrama i Facebooka iz osam zemalja: Velika Britanija, SAD, Australija, Brazil, Kanada, Njemačka, Meksiko i Španjolska.
Koji su zaključci istraživanja:
- novi roditelji stavljaju 2.3 puta više fotografija, 2.9 više videa i 1.8 puta češće ažuriraju status od prosječnog korisnika
- novi roditelji koriste mobitele kao 'bijeg' tijekom jutarnjih sati - prvi put se ulogiraju već oko 4 ujutro, a najviše ih aktivno u 7, do kad ih je čak 56% bilo već na Facebooku
- ako ste novi roditelj i brinete da ćete dosađivati svojim prijateljima, upravo suprotno se pokazalo istinito. Statusi novih roditelja o bebama dobili su 37 posto više interakcije od rodbine i 47 posto više od prijatelja, od ostalih statusa