Sve je to divno i krasno. Ali se ne gleda druga strana medalje. Na ovaj način od djece pravimo invalide. Nitko više ne piše, a što napišu nije čitljivo, knjižnice zjape prazne, ukoliko nemaju pristupa internetu, ne znaju doći do informacije, a o tome koliko vremenski današnja djeca provedu ionako ispred monitora ne treba niti navoditi. Ovaj način poučavanja ima brojne prednosti, ali nikako se ne slažem da bi trebao postati osnovna poučavanja.
Djeca koja koriste ipade u nastavi i dalje normalno pišu, čitaju knjige za lektiru (neke i dostupne na ipadu) i ovo nije primarni način učenja.novo im daje jednu slobodu i mogućnost da određenim sadržajima pristupe iz drugog kuta, da pogledaju stvari iz drukčije (zanimljivije) pozicije.
Nisu "osuđeni" samo na papir i olovku, nego mogu o mnogim sadržajima učiti kroz zanimljive aplikacije.
Iako sam nekad i sama sklona "old school" nastavi, svjesna sam da je djeci ovo jednostavno jako, jako zanimljivo.
Naravno da je bolje o vulkanu nešto naučiti iz nekog videa, nego samo buljeći u papir i teoretizirajući o aktivnosti vulkana...
Sortiraj odgovore
Najstariji