Udruga P.I.N.K. life i zagrebački hotel Esplanade sinoć su povodom globalne inicijative Mjeseca ružičaste vrpce u Esplanade 1925 Lounge & Cocktail Baru okupili brojne uzvanike iz javnog života grada da bi zajednički potaknuli i osvijestili žene o važnosti redovitih pregleda dojki.
Mjesec listopad posvećen je obilježavanju borbe protiv raka dojke, a u okviru toga svatko pronalazi način kako najbolje pridonijeti ovoj temi. Katkad je to podizanje svijesti, katkad konkretna pomoć, a ove godine Esplanade to radi na oba načina. Partnerskom suradnjom s udrugom P.I.N.K. life obilježava se cijeli mjesec listopad, a tim je povodom večeras zasjalo i pročelje Esplanade koje će biti ružičasto sve do subote. Ovo okupljanje popratile su i brojne osobe iz javnog i političkog života.
Da je statistika i dalje neumoljiva govore činjenice i posljednje brojke za 2020. godinu u kojoj su od raka dojke umrle 722 žene (stopa 34,7/100.000). Rak dojke treći je maligni uzrok smrti u žena, nakon raka pluća i raka debelog i završnog crijeva. Međutim, to da Nacionalni program ranog otkrivanja raka dojke ima učinka, kao i da sve akcije Udruge i medijska praćenja imaju rezultata, jer podižu svijest o ovoj bolesti te ukazuju na to da je prevencijom moguće ostvariti dobre rezultate, dokazuje podatak da petu godinu zaredom u Republici Hrvatskoj bilježimo pad mortaliteta od raka dojke (25%), iako smo i dalje druga zemlja u Europi po ishodu smrtnosti.
Tema koja ne treba biti tabu, nego nešto o čemu se priča, iako u središte pozornosti ponajviše dolazi u listopadu, za Udrugu je aktualna tijekom cijele godine. Upravo cjelogodišnji rad s oboljelim članicama pružajući pogled iz novog kuta, u okviru terapijskih radionica, pomaže oboljelima da ostanu usredotočene na ozdravljenje, a opremanje bolnica na kojemu udruga P.I.N.K. life neprestano radi na korist je svim oboljelima iz cijele Hrvatske.
Zagrebački hotel Esplanade aktivno se priključio udruzi P.I.N.K. life i pružio podršku globalnoj i lokalnoj inicijativi te je u okviru programa odgovornog poslovanja kreirao prekrasnu ružičastu priču s humanitarnom porukom. Naime, cijeli mjesec listopadu hotelu Esplanade posvećen je podizanju svijesti o važnosti prevencije raka dojke. Svi djelatnici nose ružičaste vrpce, a popularni Popodnevni čaj dobio je svoje ružičasto ruho. Poznata chefica Ana Grgić Tomić i nagrađivana slastičarka Mirjana Špoljarkreirale su privlačne slatke i slane ružičaste zalogaje uz koje gosti odabiru čaj i ružičasto piće – limunadu, pjenušac rosé ili ružičasti džin-tonik.
Uz svaki čaj gosti na poklon dobiju dva broša s oznakom ružičaste vrpce uz prijedlog da svoju fotografiju s čajem objave na društvenim mrežama i tako vlastitim utjecajem potaknu žene na rane preglede. Uz to, 10% iznosa od konzumacije ružičastog popodnevnog čaja, Esplanadinih zamrznutih štrukli i gourmet čokoladice u ružičastim izdanjima na kraju mjeseca donirat će seudruzi P.I.N.K. life.
„Hotel Esplanade redovito podržava akcije humanitarnog karaktera, a ove godine aktivno smo se uključili s ružičastom ponudom i cijeli listopad posvetili Mjesecu ružičaste vrpce. Iskreno se nadam da ćemo svojim angažmanom barem malo pridonijeti ovom plemenitom cilju. Ružičasti popodnevni čaj već je privukao brojne gošće koje na društvenim mrežama dijele fotografije i svojim utjecajem nastoje širiti svijest o ranim pregledima. Svim partnerima i damama iz udruge P.I.N.K. life zahvaljujem na divnoj suradnji za koju sam sigurna da će se nastaviti u budućnosti”, istaknula je glasnogovornica zagrebačkog hotela Esplanade Sanda Sokol.
Na ovo okupljanje i svečano osvjetljavanje pročelja Esplanade došla je i Zrinka Rendić Miočević, specijalistica radiologije i onkologije iz Klinike za tumore koja je u uvodnom dijelu dala i osvrt na trenutačnu situaciju.
Predsjednica udruge PINK life, Nives Moric, ovim je povodom izjavila: "6. godinu za redom okupili smo se kako bismo osvijetlili znamenitost Zagreba, po uzoru na svjetske gradove, i time dali podršku prevenciji karcinoma dojke i podršku svim oboljelima koji boluju od te bolesti. Ove godine digli smo to na viši nivo i hvala Esplanadi što je odlučila izaći nam u susret i pridružiti se svjetskim gradovima u ovom obilježavanju na način da cijeli listopad odvaja dio iznosa od prodaje posebno označenih ružičastih proizvoda te donira u svrhu rada udruge."
Ovoj hvalevrijednoj inicijativi pridružila se tvrtka Miva galerija vina, koja je osigurala rosé vino i pjenušavu dobrodošlicu uz Prosecco Villa Sandi, kao i tvrtka Lela Design, koja je svojim kreativnim cvjetnim dekoracijama u ružičastim tonovima dotjerala prostor Esplanade bara, zatim Nikel – domaća kozmetička kuća koja je osigurala ružičaste poklone za uzvanike, Urbani eventi i DJ Jurki te Lite Prom, koji je osvijetlio pročelje u ružičasto. Hotel Esplanade za uzvanike je pripremio svoju ružičastu inačicu popodnevnog čaja, pa su tako gosti uživali u posebnoj ružičastoj selekciji privlačnih zalogaja, kao što su košarice punjene mousseom od skute s carpacciom od cikle i prženim lješnjacima, losos mariniran u soku od cikle, ruby kocke s kremom od mascarponea i malina, prhki ružičasti macarons, kolačići red velvet, panna cotta od ružine vodice i crvenog papra, lollipops s brusnicama, vanilijom i kokosom, cupcakes s kremom od citrusa i ribiza te neizostavni Esplanadini štrukli.