Školarci Škola 18. veljače 2022.

Posljedice online nastave: Petina osnovnoškolaca osjeća se usamljeno

Foto: Shutterstock ; Online nastava,
klokanica postala miss7mama.24sata.hr

Predstavljeni su rezultati istraživanja o utjecaju nastave putem interneta na učenike viših razreda osnovne škole kojeg je Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije proveo u petnaest osnovnih škola tijekom svibnja 2021. godine.

U Rijeci su predstavljeni rezultati istraživanja o utjecaju nastave na daljinu na starije osnovnoškolce: učenicima su najviše nedostajali školski prijatelji te se čak petina učenika osjećala usamljenije, dok je trećina učenika izjavila kako se boji povratka u školu i da bi radije ostali kod kuće. 

Anonimno istraživanje obuhvatilo je tri tisuće učenika od kojih su gotovo svi promijenili životne navike, posebno što se tiče prehrane i fizičke aktivnosti, javlja HRT. Učenicima su najviše nedostajali školski prijatelji te se čak petina osjećala usamljenije, dok je trećina učenika izjavila kako se boji povratka u školu i da bi radije ostali kod kuće.

Zabilježen je i porast udjela prekomjerne tjelesne mase za tri posto kod djevojčica te porast udjela pretilosti za jedan posto kod dječaka. Rekla je to Sandra Pavičić Žeželj, voditeljica odsjeka za kontrolu hrane NZZJZ PGŽ i voditeljica projekta pojasnivši da nisu sve promjene bile loše.

Primjerice, učenici koji nisu doručkovali sada to čine, ali je loša strana boravka u kućama bila ta da se ukupni unos hrane povećao, tumači Pavičić Žeželj. Djeca ipak preferiraju nastavu uživo, rekla je Nataša Dragaš Zubalj, voditeljica odjela školske i sveučilišne medicine NZZJZ PGŽ. Poslušajte što Nataša Dragaš Zubalj kaže o posljedicama online nastave na portalu HRT-a

Možda te zanima... Hrvatska je na dnu ljestvice po kvaliteti skrbi za majke i novorođenčad u vrijeme pandemije Beba

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.