'Oni su nabolji': Odabrali ste najbolje odgojiteljice, čestitamo pobjednicama!
Vrtić je djeci drugi dom, a njihovi odgojitelji gotovo najbliži članovi obitelji. I zato im želimo odati priznanje i upoznati naše čitatelje sa svim izazovima njihova zanimanja.
Zato su Lupilu i missMAMA organizirali natječaj u kojem smo vam dali priliku da prijavite djetetovu odgojiteljicu ili odgojitelja i kažete zašto je baš ona/on najbolji.
Prijava je bilo mnogo, a naš žiri jedva je odabrao tri finalistice u svakoj kategoriji jer su sve prijavljene odgojiteljice zaista zaslužile svaku nagradu! Ovim putem želimo se zahvaliti svim roditeljima koji su sudjelovali u natječaju i prijavili svoje 'tete', ali i svim odgojateljima jer svakodnevno uveseljavaju i obogaćuju život naše djece, čineći im djetinjstvo još posebnijim, sigurnijim i ljepšim.
Nakon što smo vas upoznali s tri finalistice u svakoj kategoriji kroz priče kojima su nominirani, vi ste glasali i odabrali najbolje odgojiteljice.
Pobjednice po kategorijama su:
1. Naj za pričanje - Maja Kunić Trupčević
2. Naj za igranje - Katarina Ereiz
3. Naj za sve što treba - Zvjezdana Dubrović
U kategoriji 'Naj za pričanje', finalistice su bile Veronika Hren, Marina Bzik i Maja Kunić Trupčević. Pobjedu je odnijela odgojiteljica Maja sa 1393 glasa.
U kategoriji 'Naj za igranje', finalistice su bile Ines Tudek, Katarina Ereiz i Antonija Krajnović Stajki. Odgojiteljica Katarina odnijela je pobjedu sa 1534 glasa.
U kategoriji 'Naj za sve što treba' finalistice su bile Duška Mikulandra, Štefica Roksa i Marina Preradović te Zvjezdana Dubrović. Odgojiteljica Zvjezdana imala je 2021 pobjednička glasa.
Čestitamo svim pobjednicama, ali i svim divim odgojiteljicama i odgojiteljima koji svaki dan život naše djece čine ljepšim, zanimljivijim i nadahnutijim.
Lidlova robna marka Lupilu nudi bogat i kvalitetan asortiman za mališane: hranu, pelene, kozmetiku, odjeću, omekšivače i deterdžente. Na Lidlovoj web stranici lupilu.hr, namijenjenoj prvenstveno mladim obiteljima, možete pronaći mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Lidl Hrvatska nedavno je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Kroz 12 epizoda serijala na Lidlovu Youtube kanalu, obrađuju se edukativne teme vezane uz majčinstvo – od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.