Hrvatska djeca treća u Europi po konzumaciji alkohola

Promo
Ivan Šarić i Marko Vuletić u edukativnoj kampanji o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola
Vidi originalni članak

Potaknuta zabrinjavajućim podacima ESPAD-a o pušenju i konzumaciji alkohola među maloljetnicima čije istraživanje pokazuje da je 92% maloljetnika barem jednom u životu probalo alkohol, a 46,8 % učenika (51,2% mladića i 42% djevojaka) izjavilo je kako je u posljednjih 30 dana popilo pet ili više pića najmanje jedanput i koja Hrvatsku svrstavaju na 3. mjesto u Europi prema maloljetničkoj konzumaciji alkohola kompanija Pernod Ricard Croatia d.o.o. odlučila je pokrenuti kampanju Stani. Razmisli. Nije vrijeme da probaš alkohol.

rizično ponašanje Djeca u Hrvatskoj alkohol probaju već s 13 godina ili mlađe

Primarni cilj kampanje Stani. Razmisli. Nije vrijeme da probaš alkohol je zaštiti maloljetnike i pokazati im kako ih konzumacija alkohola u njihovoj dobi osim niza štetnih posljedica za zdravlje ograničava i onemogućuje im obavljanje onih radnji i zadataka koje inače obavljaju s lakoćom i bez problema.

novo vrijeme 8 stvari koje morate znati o sextingu

U kampanji su osim maloljetnika sudjelovali i voditelj Ivan Šarić i YouTuber Marko Vuletić, a kako bi maloljetnike zaštitili od iskustva konzumacije alkohola, tijekom snimanja podijelili su im „pijane naočale“ koje u svojim edukacijama koriste autoškole, HAK i policija koje su se pokazale kao edukativna metoda pri sprječavaju konzumacije alkohola kod rizičnih skupina. 

Da nije jednostavno hodati ravno po ravnoj crti, ubaciti loptu u koš i igrati stolni tenis kada nosiš „pijane naočale“, iskusili su Franko, Laura, Mihael i Anamarija, sudionici kampanje.

ovisnosti Današnja djeca piju tablete za smirenje i ne koriste kondome

Posjeti missMAMA