Je li to Barbie ili Play-Doh? To je oboje i sjajan je spoj koji će oduševiti male dizajnere

Promo
Najnovija suradnja u svijetu igračaka oduševit će mnoge klince, a posebno one koji vole dizajnirati odjeću. Najnoviji uradak dolazi kao rezultat suradnje Mattela i Hasbroa.
Vidi originalni članak

Kad pomislimo na neke univerzalne i tipične dječje igračke, među onima koje zamislimo sigurno će se naći i barbike, odnosno Barbie, i plastelin, odnosno Play-Doh koji klinci najviše vole jer ima pregršt opcija, boja, dodataka, a i posebno je mekan, moramo priznati. Pa budući da je oboje djeci vrlo zanimljivo, zašto to dvoje ne spojiti?

Vječna lutka Mattel opet iznenadio: Stiže prva slijepa Barbie i prva tamnoputa sa sindromom Down

Spoj Barbie i Play-Doha zvuči zanimljivo, ali – kako? Riješit ćemo dilemu. Barbie je klasična Barbie, a Play-Doh, odnosno plastelin, služi za dizajniranje odjeće za Barbie. Zvuči sjajno, zar ne? Nekoliko je različitih kompleta, u kojima su različite lutke, a uz lutke, tu su posebni kalupi za uzorke koji mogu poslužiti kao motivi na odjeći, šare, dezeni, volani…

Mattel, proizvođač lutaka Barbie, i Hasbro, proizvođač Play-Doha, ujedinili su se i stvorili genijalnu novu igračku koja će oduševiti sve mlade dizajnere i dizajnerice. Ono što je mnogima prvo vjerojatno palo na pamet je: kako se „slažu“ plastelin i sjajna, duga kosa kakvu barbike obično imaju. No, to je riješeno – kosa ovdje nije klasična, nego je riješena drugim materijalima i nema straha od slijepljene kose.

Iako kod nas još nema ovih kompleta, oni se mogu nabaviti u Targetu online, dok se jedan može naći i na Amazonu. U ponudi su četiri različite lutke - Ruffles and Bows, Fashionista Ruffles, Florals and Fringe Set te Hearts and Hair – a svaka ima tri paketa uzoraka za pregršt modne zabave, te set za igru ​​modne revije.

„Misija brenda Play-Doh je podići vrijednost mašte, a moda je prirodna manifestacija te kreativnosti i samoizražavanja“, rekao je Tim Kilpin, predsjednik za igračke, igre, licenciranje i zabavu tvrtke Hasbro. „Suradnjom s ikonski elegantnim brendom poput Barbie stvaramo nove načine za djecu koja vole Play-Doh da ožive vlastitu maštu kroz modu i Play-Doh.“

„Barbie ima više od 65 godina tradicije kao ultimativna ikona stila i služi kao platno za kreativno izražavanje i modnu igru“, dodala je Lisa McKnight, glavna direktorica brenda i izvršna potpredsjednica Mattela. „Jako smo uzbuđeni zbog naše nove suradnje s Play-Dohom, koja ovu baštinu pretvara u jedinstveno iskustvo igre za djecu, kombinirajući najbolje od modne igre s umjetnošću i obrtom.“

Sigurni smo da će ovi paketi imati puno poklonika i da će biti sjajni pokloni - čekamo da čim prije stignu! 

Plastična, a prava Autorica inkluzivnih slikovnica na Barbie nacrtala strije da bi prikazala kćeri stvarni izgled tijela

Posjeti missMAMA