Gdje mame traže informacije o hrani?
Prilikom odabira hrane za svoju djecu, mame su sve više zainteresirane za teme kao što su upotreba pesticida, aditiva i GMO, a prema novijem istraživanju, informacije o tim gorućim temama traže na blogovima o hrani i blogovima drugih mama.
Anketa koju su proveli američka agencija Fleishman-Hillard i web portal TheMotherhood.com otkrila je da mame više vjeruju blogovima specijaliziranima za hranu i blogovima drugih mama, nego medicinskim ili vladinim internetskim stranicama i istraživanjima korporacija o hrani.
34 posto mama koje su sudjelovale u anketi više vjeruje blogovima o hrani i blogovima drugih mama, kada traže informacije o pesticidima, dok medicinskim web stranicama vjeruje samo 20 posto, a liječnicima 15 posto ispitanica.
Kada traže informacije o genetski modificiranim organizmima, 39 posto njih vjeruje blogovima, 31 posto pita svoje prijateljice, odnosno informacije ne traži na Internetu, 24 posto smatra da je vlada vjerodostojan izvor informacija, dok 18 posto mama navodi medicinske internetske stranice.
39 posto ispitanica iz ankete navelo je blogove kao izvor informacija za umjetne arome i bojila, a samo 21 posto navelo je vladine izvore te 17 posto liječnike. Kada se radi o GMO, umjetnim bojama i aromama te pesticidima, mame općenito više vjeruju nutricionistima nego liječnicima.
Informacije o hrani traže se na TV-u i Internetu
Ovo istraživanje pokazalo je gdje mame najviše traže informacije o hrani. Televizijski program namijenjen prehrani izvor je informacija o hrani za 78 posto mama, a 77 posto njih koristi web stranice. Zatim slijede e-mailovi prehrambenih marki (72 posto), Facebook (65 posto), mobilne aplikacije (53 posto), Twitter (52 posto), prehrambeni časopisi (50 posto) i blogovi prehrambenih marki (46 posto).
Zbunjujuće informacije na etiketama
Anketa je također pokazala nezadovoljstvo što se tiče ponuđenih informacija. Naime, mame su zbunjene i ne žele riskirati zdravlje svoje djece, a problem je što se stručnjaci često ne slažu oko toga što je sigurno, a što nije. Mnogi proizvodi označeni su beznačajnim etiketama što otežava zaključak je li neki proizvod zdrav ili ne.
Čak 96 posto mama izrazilo je želju da tijekom budućeg razdoblja uvedu promjene u svoje kućanstvo što se tiče kupovine hrane. Gotovo osam od 10 mama željelo bi uštedjeti novac pri kupnji namirnica, a 68 posto mama želi kupovati zdraviju hranu. 49 posto želi manje kupovati prerađenu hranu, a 29 posto reklo je da želi više kupovati organsku hranu.